Seiko

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elemu
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Seiko

Tuli yöllä tilailtua muutama ranneke :P

Products

22mm MiLTAT Heavy Distressed Blue Denim Watch Strap, Rivet Military strap
Buckle Finish Options: Brush (default)

22mm MiLTAT Navy Blue Washed Canvas Watch Band with Dark Grey Wax Stitching, Brushed Button Chamfer Clasp
Leather Bending Length: BB: Max.143mm; Min.128mm

MiLTAT 22mm G10 NATO Military Watch Strap Ballistic Nylon Armband, Brushed - Red, White & Blue

Liitteet

• 22C18BIW01C2B10_JLC-Q186T670.webp
    22C18BIW01C2B10_JLC-Q186T670.webp
    90,5 KB · Katsottu: 127
  • 22C18BIW01C2B10.webp
    22C18BIW01C2B10.webp
    78,7 KB · Katsottu: 93
  • 24I22BCL19C2B04-XX-1.webp
    24I22BCL19C2B04-XX-1.webp
    66,4 KB · Katsottu: 89
  • 22A22PZZ00N2P29.webp
    22A22PZZ00N2P29.webp
    20,8 KB · Katsottu: 81

Näyttää todella hyvältä, varsinkin tuo Washed Canvas.
Lisää kuvia kehiin kun saapuu.

Kiitos CDW.lle ensinnäkin kellosta ja hyvistä kaupoista, 10+ kauppakumppani
kello oli aivan uuden veroinen ja osin muoveissa vielä :drool

ja toiseksi Paukille iso kiitos huutokaupassa ostamastani rannekkeista,
ei hinta ainakaan päätä huimannut.. 4€ sis postit, kyllä hiukan nolottaa
itseä tuolla hinnalla ostaa :-[

Eka kuva rannekkeen vaihdon jälkeen, kuvassa Paukilta ostettu toinen nato ranneke

Liitteet

• 20160921_182424.webp
    20160921_182424.webp
    147,3 KB · Katsottu: 193

ja toiseksi Paukille iso kiitos huutokaupassa ostamastani rannekkeista,
ei hinta ainakaan päätä huimannut.. 4€ sis postit, kyllä hiukan nolottaa
itseä tuolla hinnalla ostaa :-[

Eipä mitään, huutokaupassa menee tavarat kysynnän mukaan. Itselle ei käyttöä ollut niin parempi laittaa kiertoon. Hyvinhän tuo näyttää Padiin istuvan!

JTS-Mobile sanoi:
Kiitos CDW.lle ensinnäkin kellosta ja hyvistä kaupoista, 10+ kauppakumppani
kello oli aivan uuden veroinen ja osin muoveissa vielä :drool

Kiitos samoin itsellesi - mielenkiinnolla odotan tänne lisäkuvia kellosta muillakin tilaamillasi rannekkeilla. Hyvältä näyttää tuo ensimmäinenkin :goodjob

tänään Posti toi paketin ja muutaman rannekkeen :drool

Liitteet

• P9262616.webp
    P9262616.webp
    110 KB · Katsottu: 237
  • P9262617.webp
    P9262617.webp
    97,6 KB · Katsottu: 217
  • P9262621.webp
    P9262621.webp
    88 KB · Katsottu: 218
  • P9262620.webp
    P9262620.webp
    97,4 KB · Katsottu: 170

Hieno Padi ja rannekkeet! Varsinkin tuo jälkimmäinen denim istuu hienosti.
Nuo strapcoden roippeet on ilmeisesti laadultaan hyviä?

Tilasin cheapestnatostraps:sta sekalaisen setin ja osalle löytyi käyttöä ja osa meni suoraan laatikon pohjalle.
Kuvissa rannekkeet näytti ihan hyviltä, mutta ei ne sitten omiin kelloihin istunut. Laatu oli ihan ok.

Stargateen näyttäisi mokkanahkainen ranneke sopivan, mutta vihreä ei oikein iskenyt.

Watchgecko:sta olen tilannut joitain rannekkeita ja snzh57:ssa oleva on suosikki.

Jos sen Alpinistin saisi jossain kohtaa hommattua niin strapcode:sta olisi jo ranneke katsottuna. ;D

WGibbous sanoi:
Watchgecko:sta olen tilannut joitain rannekkeita ja snzh57:ssa oleva on suosikki.

Tää on kyllä todella tyylikäs kokonaisuus. Näyttää myös todella paljon arvokkaammalta kuin mitä todennäköisesti on tullut maksamaan.

Seiko on uuden rannekkeen myötä saanut vähän brutaalimman ilmeen. Huomannut että viimeisen kuukauden aikana ollut pelkästään Seiko kädessä.

unnamed_1.jpg

unnamed.jpg

WGibbous, olisikos sulla heittää lisää kuvia tuosta sun SRP701K1 Seikosta? Jotenkin silmäänpistävä, varsinkin nahkarannekkeella..

Tänään sain Seiko Yachtsman's (aka UFO) rempasta. Odottavan aika tuli pitkäksi mutta nyt se on nätti ja pelaa! 8)

Kaksosista oikeanpuoleinen, vasemmanpuoleinen menee nyt työnalle. Itseasiassa tämä kappale ei käynyt remppaan mennessä kuin minuutin, kun taas tuo räjähtänyt kappale kävi toista vuorokautta pitäen aikaa.
29gizi0.jpg

Ja nyt ranteessa:
29f59gh.jpg

Vuorokauden ranteessa killunut kaveri on edistänyt kokonaisen sekunnin. Piti ihan mielenkiinnosta mittailla tarkkuutta kun Seiko ilmoittaa aika isot vaihteluvälit mutta tämä ainakin käy todella tarkasti. Ja ranneke on mun makuun nätti.

x4vGWm5.jpg

Seikossa saa lähes poikkeuksetta paljon vastinetta rahalle.

Tietääköhän joku, missä SARB017 Alpinistia voisi ranteeseensa sovittaa pääkaupunkiseudulla?

kilgoretrout sanoi:
Tietääköhän joku, missä SARB017 Alpinistia voisi ranteeseensa sovittaa pääkaupunkiseudulla?

Saako tätä Suomesta kivijalkaliikkeistä? Itse olen ollut siinä käsityksessä, että pitäisi uutena tilata ulkomailta.

Puhti sanoi:
Saako tätä Suomesta kivijalkaliikkeistä? Itse olen ollut siinä käsityksessä, että pitäisi uutena tilata ulkomailta.

Taitaa tosiaan olla japanilaisten kotimarkkinoilleen tekemä helmi, jota ei ulkomaansioille kannata edes jakaa. Jospa kuitenkin jollakulla foorumilaisella myös olisi kello kokeiltavaksi ja mahdollisesti jopa luopumisaikeita..?

kilgoretrout sanoi:
Puhti sanoi:

Taitaa tosiaan olla japanilaisten kotimarkkinoilleen tekemä helmi, jota ei ulkomaansioille kannata edes jakaa. Jospa kuitenkin jollakulla foorumilaisella myös olisi kello kokeiltavaksi ja mahdollisesti jopa luopumisaikeita..?

Jossain eilen tai torstaina näin Alpinistin myynnissä. Olisiko ollut FB:n myyntiryhmässä. Jaa on jo varattu.

jkk sanoi:
Jossain eilen tai torstaina näin Alpinistin myynnissä. Olisiko ollut FB:n myyntiryhmässä. Jaa on jo varattu.

Ja tosiaan Mikkelissä, joten kokeilumahdollisuudet yhtä huonot ja hinta vähän huonompi kuin uuden ostaessani. Täytyy varmaan liittyä ostetaan-foorumilla ko. kelloa kuolaavien joukkoon.

kilgoretrout sanoi:
jkk sanoi:

Ja tosiaan Mikkelissä, joten kokeilumahdollisuudet yhtä huonot ja hinta vähän huonompi kuin uuden ostaessani. Täytyy varmaan liittyä ostetaan-foorumilla ko. kelloa kuolaavien joukkoon.

Ei tarvii kauan kuolata jos tillaapi CreationWatces.
http://www.creationwatches.com/products/search/results.html?search_in_description=1&keyword=alpinist

Onkohan ketään vintage digi-Seikoista innostuneita? Itselle kertynyt vuosien saatossa ainakin G757-4000(Octobussy-koneisto), A158-5060(Moonraker-linjaa) ja 0634-5009. Lisäksi löytyy tuo 80-luvun alun analoginen krono 7A28-7040 1/10 s. ajanotolla(View to a kill elokuvassa valkoisena) Noita voin hukatakin sopivasti, jos joku haluaa mukavaa Bond-henkistä Seiko-fiilistelyä tai ihan muuten vain.... ;)

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back