Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Ja työpäivä alkaa olla ohi

10s4y7b.jpg

Uusi ystävä.

Liitteet

• Näyttökuva 2015-06-11 kello 20.08.22.webp
    Näyttökuva 2015-06-11 kello 20.08.22.webp
    36 KB · Katsottu: 135

Työpäivä täälläkin päätökseen

q0UtldW3VLwvokRlVGhnmCOkvyez88zQ62uhU3EwEZg=w1200-h676-no

Kun tämä Tag lähti käyntiongelmien takia talvella korjattavaksi ensimmäinen ajatus oli, jotta joutaa sen jälkeen laatikon täytteksi, mutta nyt kun Beelsebubin kelsintö metalliranneke vaihtui nahkaan se viihtyy ranteessa päivä päivältä paremmin.
Toki natokin olisi käynyt, mutta metalli ei sovi pölyisiin hommiin, mikäli ei halua mustunutta rannetta.

Ja taas Marsua pesemässä... TW:ssä rannekkeena Shark Mesh.

Hyvin muuten toimii tuo Meston foamer kannu.

DSC_0643.JPG

Vähän huono kuva, mutta ranneke/kello-yhdistelmä näyttää sen verran hyvältä, että pitänee laittaa samanlainen hihna tilaukseen hyvin vaaleanvihreillä tikkauksilla. Olisi sitten ihan kuin Helsingissä tehty.

K.K.Kello sanoi:
DSC_0643.JPG

Vähän huono kuva, mutta ranneke/kello-yhdistelmä näyttää sen verran hyvältä, että pitänee laittaa samanlainen hihna tilaukseen hyvin vaaleanvihreillä tikkauksilla. Olisi sitten ihan kuin Helsingissä tehty.

Hieno Eterna 8) vähän vintage tyylinen!

20150614_151805.jpg

Tuttava perheen nuorimmaisen rippijuhlia kävi Leijona tänään viettämässä.

Mukava pitää tuotakin kädessä, ja tuo ranneke sopii kivasti tuohon!

Vain yksi Carrera kuvassa ;)

Liitteet

• carrera.webp
    carrera.webp
    39,7 KB · Katsottu: 136

Artsi sanoi:
Cayman? Sellaista itse etsiskelen kesäisen autokuumeen kourissa. :D

Tänään kuitenkin työmatkalla, ranteessa oikeanpuolimmainen, huomenna vasemmanpuolimmainen:
643d94445133f7160753f60f41433243.jpg

Jep, ei tosin oma vaan naisystäväni. Itse olen enempi "nousvan auringon maan" autoihin päin. 8)

eeki sanoi:
Artsi sanoi:
Cayman? Sellaista itse etsiskelen kesäisen autokuumeen kourissa. :D

Artsi sanoi:
Jep, ei tosin oma vaan naisystäväni. Itse olen enempi "nousvan auringon maan" autoihin päin. 8)
Eipä Japanilaisissa mitään vikaa, itselläkin kolme - tosin kaikki kelloja. :)

LarsUlrich - jos oikein pilkkua viilataan, tuo diveri on itse asiassa 6309-7049, eikä Willardilla ollut 6105. Mutta minusta tuo 6309 on tasapainoisemman näkoinen ja miellyttää omaa silmääni enemmän. Makuasia toki, ja koneisto on toki ns. "perusmallia", mutta onpa hankintahintakin on reilusti kohtuullisempi kuin 6105:ssä. Ehkäpä Japanin markkinoille tarkoitettu 6306 voisi olla se mihin tuon omani suostuisin joskus vaihtamaan (hacking-ominaisuus ja Kanji-merkeillä varustettu datewheel).

Juu itsekin kävin googlaamassa ja pieniä eroja löytyy originaaliin mutta lähes identtinen kuitenkin. Komee peli jokatapauksessa!

skx007.jpg

Ensimmäinen automaattini. Alkuperäinen jubilee-ranneke vaihtui oysteriin ja se paransi mielestäni ulkoasua varsin huomattavasti.

"Lähes-Bond"

11smbf7.jpg

Löytyi laatikoston pohjalta yksi ensimmäisistä kelloistani vuosien takaa (ostopvm 1.6.1981). Tuo on malli G757-4020, pari vuotta myöhemmin (1983) sen rinnakkaismalli (G757-5020) oli Roger Mooren ranteessa elokuvassa Octopussy.

Pienen putsailun ja paristonvaihdon jälkeen lähti toimimaan kertalaakista, mikä minua sekä hämmästyttää että ilahduttaa ;D

Melko retroa :) Vieläkö pitää aikansa? Oma 80-luvun puolessavälissä ostettu Citizeni jätättää parikymmentä sekuntia vuorokaudessa, taitaa kvartsikide olla parhaat päivänsä nähnyt...

DM66 sanoi:
"Lähes-Bond"

11smbf7.jpg

Löytyi laatikoston pohjalta yksi ensimmäisistä kelloistani vuosien takaa (ostopvm 1.6.1981). Tuo on malli G757-4020, pari vuotta myöhemmin (1983) sen rinnakkaismalli (G757-5020) oli Roger Mooren ranteessa elokuvassa Octopussy.

Pienen putsailun ja paristonvaihdon jälkeen lähti toimimaan kertalaakista, mikä minua sekä hämmästyttää että ilahduttaa ;D

Artsi sanoi:
Melko retroa :) Vieläkö pitää aikansa? Oma 80-luvun puolessavälissä ostettu Citizeni jätättää parikymmentä sekuntia vuorokaudessa, taitaa kvartsikide olla parhaat päivänsä nähnyt...

DM66 sanoi:
"Lähes-Bond"

Näyttää vielä pysyvän ajan syrjässä kiinni (vuorokausiheitto < 1 sek.), joten kide ei liene aivan paskaksi mennyt ajan saatossa.

Taustavalo on melko hyödytön: Jos sitä käyttää, niin valoa kyllä tulee, mutta virrankulutus on niin kova, että koko lcd-näyttö himmenee lukukelvottomaksi...

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back