Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
K.K.Kello sanoi:![]()
Vähän huono kuva, mutta ranneke/kello-yhdistelmä näyttää sen verran hyvältä, että pitänee laittaa samanlainen hihna tilaukseen hyvin vaaleanvihreillä tikkauksilla. Olisi sitten ihan kuin Helsingissä tehty.
Cayman? Sellaista itse etsiskelen kesäisen autokuumeen kourissa.Artsi sanoi:Vain yksi Carrera kuvassa![]()
eeki sanoi:Cayman? Sellaista itse etsiskelen kesäisen autokuumeen kourissa.Artsi sanoi:Vain yksi Carrera kuvassa![]()
![]()
Eipä Japanilaisissa mitään vikaa, itselläkin kolme - tosin kaikki kelloja.Artsi sanoi:Jep, ei tosin oma vaan naisystäväni. Itse olen enempi "nousvan auringon maan" autoihin päin. 8)
DM66 sanoi:"Lähes-Bond"
![]()
Löytyi laatikoston pohjalta yksi ensimmäisistä kelloistani vuosien takaa (ostopvm 1.6.1981). Tuo on malli G757-4020, pari vuotta myöhemmin (1983) sen rinnakkaismalli (G757-5020) oli Roger Mooren ranteessa elokuvassa Octopussy.
Pienen putsailun ja paristonvaihdon jälkeen lähti toimimaan kertalaakista, mikä minua sekä hämmästyttää että ilahduttaa ;D
Artsi sanoi:Melko retroaVieläkö pitää aikansa? Oma 80-luvun puolessavälissä ostettu Citizeni jätättää parikymmentä sekuntia vuorokaudessa, taitaa kvartsikide olla parhaat päivänsä nähnyt...
DM66 sanoi:"Lähes-Bond"
Löytyi laatikoston pohjalta yksi ensimmäisistä kelloistani vuosien takaa (ostopvm 1.6.1981). Tuo on malli G757-4020, pari vuotta myöhemmin (1983) sen rinnakkaismalli (G757-5020) oli Roger Mooren ranteessa elokuvassa Octopussy.
Pienen putsailun ja paristonvaihdon jälkeen lähti toimimaan kertalaakista, mikä minua sekä hämmästyttää että ilahduttaa ;D
markoh sanoi:![]()
60s Calypsomatic
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.