Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Hyvin sanottu arbit! Muoti on muotia ja klassikot elää aina. Vielä pitäis joskus Fifty Fathoms saada niin mulle riittäis tämä harrastus. Siis noin hankintojen puolesta.

Eipä tuo Subi ole mihinkään vuosikymmenten saatossa hävinnyt, eikä tule häviämään. Klassikko, mikä klassikko.

Lähetti toi aamulla ja suoraan ranteeseen...

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    140,1 KB · Katsottu: 230

Kyllä on kokoa!!

Paljonko lugiväli?
Nyt kiinni kunnon tukeva nato ;)

jyzzzy sanoi:
Kyllä on kokoa!!

Paljonko lugiväli?
Nyt kiinni kunnon tukeva nato ;)

Olikos tuo lugiväli tuo kellossa oleva väli johon ranneke tulee kiinni??

Jos on niin, tässä se on 26mm.

nappe74 sanoi:

En lähtisi arvostelemaan mieltymyksiäsi ja makuasi, mutta mielestäni kyseinen kello on liian
suuri sinulle.

Sovittelimme naisystäväni 7-vuotiaalle pojalle omia kellojani, vaikutelma oli suunnilleen
tuon kaltainen.

Kaikesta päätellen kyseessä on verkko-ostos, sinulla on 14 vuorokautta fiilistellä ostostasi ja sitä
onko tuote sitä mitä odotit. Itse palauttaisin. En ainakaan itse voisi pitää kelloa, joka ei tunnu omalta.

Stonen sanoi:
nappe74 sanoi:

En lähtisi arvostelemaan mieltymyksiäsi ja makuasi, mutta mielestäni kyseinen kello on liian
suuri sinulle.

Sovittelimme naisystäväni 7-vuotiaalle pojalle omia kellojani, vaikutelma oli suunnilleen
tuon kaltainen.

Kaikesta päätellen kyseessä on verkko-ostos, sinulla on 14 vuorokautta fiilistellä ostostasi ja sitä
onko tuote sitä mitä odotit. Itse palauttaisin. En ainakaan itse voisi pitää kelloa, joka ei tunnu omalta.

Toki saa ja pitääkin antaa kommenttia !!

Tiesin itsekin jo valmiiksi että kello on todella iso, varsinkin miun ohkaseen ranteeseen... mutta tarkoitukseni olikin hommata oikeasti iso kello... eikä tuo omaan silmään ihan hullulta näytä.

En meinaa palauttaa kelloa missään tapauksessa, menkööt myyntiin jos/kun kyllästyy sitä omistamaan !!

Stonen sanoi:
nappe74 sanoi:

suuri sinulle.

tuon kaltainen.

Länsimaisella nuorisolla ja kaukoidässä yhä useammalla kellä tahansa on kellosta tullut niin muotikoriste, että koko on vain katsojan silmissä, meidän setämiesten normit ei heilauta mihinkään :D

Eli kuten muussakin, kunhan kantaja tykkää. Itse omalla kohdalla lähden siitä että pitää istua myös mukavasti, muuten menisi vaihtoon. Mutta sekään ei taida haitata monia, että kello menee yli ranteen ;)

Napelle: Se kysytty lugiväli tarkoitti varmaan lugista lukiin kellon kokoa arvoimaan, miten se "kohtaa ranteen". Jos lugiväli on oikein pitkä, se saattaa istua paremmin, jos lugit saattelevat alaspäin ja "nuolevat" rannetta.

arbit sanoi:
Stonen sanoi:
nappe74 sanoi:

suuri sinulle.

tuon kaltainen.

Länsimaisella nuorisolla ja kaukoidässä yhä useammalla kellä tahansa on kellosta tullut niin muotikoriste, että koko on vain katsojan silmissä, meidän setämiesten normit ei heilauta mihinkään :D

Eli kuten muussakin, kunhan kantaja tykkää. Itse omalla kohdalla lähden siitä että pitää istua myös mukavasti, muuten menisi vaihtoon. Mutta sekään ei taida haitata monia, että kello menee yli ranteen ;)

Napelle: Se kysytty lugiväli tarkoitti varmaan lugista lukiin kellon kokoa arvoimaan, miten se "kohtaa ranteen". Jos lugiväli on oikein pitkä, se saattaa istua paremmin, jos lugit saattelevat alaspäin ja "nuolevat" rannetta.

Jos ymmärsin tuotakaan mittaa niin 63mm.

Liitteet

• image.webp
    image.webp
    61,5 KB · Katsottu: 69

Pitänee paikkansa, arvaisin. Kuvan mukana kello kelluu ranteessa päistä ilmassa yli ranteen leveyden mutta jos tuntuu ok:lta niin ei ole kellään nokan koputtamista. Sitä miltä se tuntuu, tietää vain kantaja! Kenen kello, sen kello, mutta meillä ihmisillä on usein helpompaa puuttua muiden asioihin enemmän kuin omiin ;)

Omegalla mennään tänään :)
13771609.jpg

arbit sanoi:

Vostok leveys ilman kruunua 47 mm, lugiväli 50 mm, joten jonkin verran pienempi kuin Napen kello.

sENpONt648rBaJhwCe8POuCE8Go89X8z3gr31i1TZJo=w992-h661-no

Ranteessa näyttää isolta, kuten se onkin.

Vostok1.jpg

Kellon lugit saattelevat alaspäin, joten istuu hyvin noin 20 cm ranteessa.

Vostok3.jpg

El Primero käytössa tänään.

Liitteet

• IMG_1459.webp
    IMG_1459.webp
    76,1 KB · Katsottu: 72

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 625
Uusin jäsen
Krist
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back