Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
jyzzzy sanoi:Kyllä on kokoa!!
Paljonko lugiväli?
Nyt kiinni kunnon tukeva nato![]()
nappe74 sanoi:Lähetti toi aamulla ja suoraan ranteeseen...
Stonen sanoi:nappe74 sanoi:Lähetti toi aamulla ja suoraan ranteeseen...
En lähtisi arvostelemaan mieltymyksiäsi ja makuasi, mutta mielestäni kyseinen kello on liian
suuri sinulle.
Sovittelimme naisystäväni 7-vuotiaalle pojalle omia kellojani, vaikutelma oli suunnilleen
tuon kaltainen.
Kaikesta päätellen kyseessä on verkko-ostos, sinulla on 14 vuorokautta fiilistellä ostostasi ja sitä
onko tuote sitä mitä odotit. Itse palauttaisin. En ainakaan itse voisi pitää kelloa, joka ei tunnu omalta.
Stonen sanoi:nappe74 sanoi:Lähetti toi aamulla ja suoraan ranteeseen...
En lähtisi arvostelemaan mieltymyksiäsi ja makuasi, mutta mielestäni kyseinen kello on liian
suuri sinulle.
Sovittelimme naisystäväni 7-vuotiaalle pojalle omia kellojani, vaikutelma oli suunnilleen
tuon kaltainen.
Kaikesta päätellen kyseessä on verkko-ostos, sinulla on 14 vuorokautta fiilistellä ostostasi ja sitä
onko tuote sitä mitä odotit. Itse palauttaisin. En ainakaan itse voisi pitää kelloa, joka ei tunnu omalta.
arbit sanoi:Stonen sanoi:nappe74 sanoi:Lähetti toi aamulla ja suoraan ranteeseen...
suuri sinulle.
tuon kaltainen.
Länsimaisella nuorisolla ja kaukoidässä yhä useammalla kellä tahansa on kellosta tullut niin muotikoriste, että koko on vain katsojan silmissä, meidän setämiesten normit ei heilauta mihinkään
Eli kuten muussakin, kunhan kantaja tykkää. Itse omalla kohdalla lähden siitä että pitää istua myös mukavasti, muuten menisi vaihtoon. Mutta sekään ei taida haitata monia, että kello menee yli ranteen
Napelle: Se kysytty lugiväli tarkoitti varmaan lugista lukiin kellon kokoa arvoimaan, miten se "kohtaa ranteen". Jos lugiväli on oikein pitkä, se saattaa istua paremmin, jos lugit saattelevat alaspäin ja "nuolevat" rannetta.
arbit sanoi:Länsimaisella nuorisolla ja kaukoidässä yhä useammalla kellä tahansa on kellosta tullut niin muotikoriste, että koko on vain katsojan silmissä, meidän setämiesten normit ei heilauta mihinkään
Eli kuten muussakin, kunhan kantaja tykkää. Itse omalla kohdalla lähden siitä että pitää istua myös mukavasti, muuten menisi vaihtoon. Mutta sekään ei taida haitata monia, että kello menee yli ranteen
Napelle: Se kysytty lugiväli tarkoitti varmaan lugista lukiin kellon kokoa arvoimaan, miten se "kohtaa ranteen". Jos lugiväli on oikein pitkä, se saattaa istua paremmin, jos lugit saattelevat alaspäin ja "nuolevat" rannetta.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.