Tänään ranteessa!

Vs: Tänään ranteessa!

Tudoria uskaltaa käyttää nahkarannekkella näin viileämmällä kesäsäällä.

14585483.jpg

14585484.jpg

14585485.jpg

Mustaa muovi Casiota täälläkin, saksanatolla Bayern Munich -fiiliksissä.

L1110548.JPG

Tyylikäs krono, mutta Silvana merkkinä mulle ihan uusi tuttavuus.

Puhti sanoi:
Ei Silvana minullekaan merkkinä tarkoita juurikaan mitään, yksi monista sveitsiläisiä bulkkikoneistoja käyttävistä pikkumerkeistä. Ilmeisesti edelleenkin olemassa jossain muodossa. Tämä yksilö on kalenterin perusteella tehty Ruotsin markkinoille.

En yleensäkään kelloja hanki mitenkään merkin perusteella, moiseen minulla ei ole varaa. Tässä oli vaan oikea kombo ikäisekseen hyvää kuntoa, ulkonäköä, teräskuorta ja perusluotettavaa Valjouxia.

Crystron sanoi:
Puhti sanoi:
Ei Silvana minullekaan merkkinä tarkoita juurikaan mitään, yksi monista sveitsiläisiä bulkkikoneistoja käyttävistä pikkumerkeistä. Ilmeisesti edelleenkin olemassa jossain muodossa. Tämä yksilö on kalenterin perusteella tehty Ruotsin markkinoille.

Jep, about samaa koppaa, designia ja koneistoa ovat tainneet käyttää Porsche Design, Bucherer jne.

Valjoux-koneistoa oli ittelläkin tänään ranteessa tuossa ajellessa:

J0E8hUO.jpg

Ja vaihteeksi back in the USSR!

Poljot, ilmeisesti seitsemänkymmentäluvun alkuvuosilta, vaikka ajoittaminen näissä on kai aika arpapeliä. Vanha kaliberi 3017 jokatapauksessa.
6f55035854f2a5dea5dddb37b5827256.jpg

Amphibialla jo toista viikkoa. Ihan yllättävänkin hyvin käy vostok aikaa käytössä. Asentoerot timegrapherin mukaan jotain minuutin luokkaa, mutta käytössä on aika tasaisesti käynyt +5 sekkaa/vrk. Saatanpa joskus ostaa jopa toisenkin, veikeitä pelejä nämä vaan ovat!
dc9d3582b9fdec145b142e2c9178c21d.jpg

Oiva sanoi:
Etäpäivä & Aquatimer:

dgbFKk6.jpg

No onhan se piristävä poikkeus tuo valkoinen Aquatimer näiden mustatauluisten joukossa ????

Oma mörkökello. Edestä:

IMG_1145.jpg

ja takaa...

IMG_1147.jpg

Näitä voi siis kustomoida. Taakse saa lasin alle neliväritulostettua mitä tykkää ja kellotauluakin saa tuunattua omilla teksteillä tai logoilla, sekä valita värit, lookin ja viisarit haluamikseen. Seikon mechakvartsikoneisto sisällä.

Amphibialla on menty jo monta viikkoa. Pitkään aattelin että Diverit ei oo mun juttu alkuunkaan, mutta mieli alkaa sen suhteen muuttua.
552b063889e426331ecba598b17079a5.jpg

Crystron sanoi:
Amphibialla on menty jo monta viikkoa. Pitkään aattelin että Diverit ei oo mun juttu alkuunkaan, mutta mieli alkaa sen suhteen muuttua.

Hitto, alko itteäänkin kiinnostelemaan tollanen Radio Room mutta valkotauluisena :o Lähtis alle satasella toimitettuna Virosta ja olis helppo sitten halutessaan tuunata bezelin ja hihnan vaihdolla mieleisekseen. Nyt vaan miettimään painaakko ostoliipasinta... Tälläinen malli siis kyseessä:

vostok_110750-600x600.jpg.pagespeed.ce.Y2jJQO9i8o.jpg

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 227
Jäsenet
7 624
Uusin jäsen
skoda99
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back