Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei Silvana minullekaan merkkinä tarkoita juurikaan mitään, yksi monista sveitsiläisiä bulkkikoneistoja käyttävistä pikkumerkeistä. Ilmeisesti edelleenkin olemassa jossain muodossa. Tämä yksilö on kalenterin perusteella tehty Ruotsin markkinoille.Puhti sanoi:Tyylikäs krono, mutta Silvana merkkinä mulle ihan uusi tuttavuus.
Crystron sanoi:Ei Silvana minullekaan merkkinä tarkoita juurikaan mitään, yksi monista sveitsiläisiä bulkkikoneistoja käyttävistä pikkumerkeistä. Ilmeisesti edelleenkin olemassa jossain muodossa. Tämä yksilö on kalenterin perusteella tehty Ruotsin markkinoille.Puhti sanoi:Tyylikäs krono, mutta Silvana merkkinä mulle ihan uusi tuttavuus.
Priima sanoi:Kestämään tehty, Defy.
Oiva sanoi:Etäpäivä & Aquatimer:
![]()
Crystron sanoi:Amphibialla on menty jo monta viikkoa. Pitkään aattelin että Diverit ei oo mun juttu alkuunkaan, mutta mieli alkaa sen suhteen muuttua.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.