Uusia hankintoja

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Uusia hankintoja

kemppil sanoi:
Uusi tulokas, iso insinööri.

Flyback-mylly. Käytössä yllättävän kätevä tuo samassa pikkutaulussa olevat kronon minuutti- ja tuntiviisari.

14318798045_592e4928e0_b.jpg

14316998442_58a3922186_b.jpg

Kumiranneke tulossa, mutta onhan tuo krokolla kierolla tavalla tyylikäs.

Terv,
K

HIENO!!!!!

Terv. SH

Hieno IWC, tuo pikkutaulu on tosi kiva.

Omegamies sanoi:
kemppil sanoi:

Flyback-mylly. Käytössä yllättävän kätevä tuo samassa pikkutaulussa olevat kronon minuutti- ja tuntiviisari.

Terv,
K

HIENO!!!!!

Terv. SH

Kiitokset kommenteista ja kehuista!

On hieno peli, mutta millejään (45,5) isompi. Tuntuu isommalta kuin esim. 48 mm Oris tai 47 mm PAM.

Kumiranneke tuo monikäyttöisyyttä, kun kuitenkin kestää vettä. Siihen asti krokolla.

Terv,
K

372 ja 422 on erittäin hienoja kelloja.
Isoista kelloista puheenollen: ensi viikon lopulla tai seuraavan alussa tulee suklari seuraavilla spekseillä: 48mm, 4000m. Arvauksia :)

Sami / Kellokonttori sanoi:
372 ja 422 on erittäin hienoja kelloja.
Isoista kelloista puheenollen: ensi viikon lopulla tai seuraavan alussa tulee suklari seuraavilla spekseillä: 48mm, 4000m. Arvauksia :)

Melko näyttävä, jos tämä? :D

HUBLOT%2BKing%2BPower%2BDiver%2B4000%2BTitanium%2B01.jpg

kemppil sanoi:

Terv,
K

Tuo on varsin kiinnostava koneistoista innostuville. Tuo on vaan varmaan sellainen kello, että pitäisi huolellisesti sovitella ranteeseen ennen ostopäätöstä. Tuossa ranteessa näyttää istuvan.

Viikonlopun hankintoihin kuuluivat kaksi BOXY Watch Winderiä. Vaikuttavat varsin päteville laitteille, joita on helppo pinota päällekkäin ja kasata erilaisiin laatikostoihin. Jos toimivat hyvin, pitää ostaa pari lisää lähiviikkoina. Oheisessa kuvassa pilkottaa myös tuore Davosa Titanium, jonka kaupat Binh järjesteli varsin sujuvasti, kiitos siitä! :)

image_zps169cf623.jpg

Rouvalla on syntymäpäivät tulossa, joihin liittyen nappasin seuraavan vähän käytetyn paketin kyytiin eiliseltä vierailulta paikallisessa 2nd hand -liikkeessä:

image_zpsbd56002b.jpg

Tämmöinen tuli perjantaina!

14399907723_14f90b3288_b.jpg

Kuvan taustana Rolex-katalogi 2013

Windereistä - olen itse päätynyt aikanaan tällaiseen, saa pyörimään neljä ja eturivissä on tilaa paikat viidelle muuten. Jos alkaa tuntua, että ei halua erillisiä, niin tästä sarjasta löytyy edullisia monenkokoisia hiljaisia ja siistin näköisiä bokseja:

http://www.amazon.de/dp/B002YY5R2G/ref=pe_386171_37038021_TE_M3T1_dp_1

arbit sanoi:
Windereistä - olen itse päätynyt aikanaan tällaiseen, saa pyörimään neljä ja eturivissä on tilaa paikat viidelle muuten. Jos alkaa tuntua, että ei halua erillisiä, niin tästä sarjasta löytyy edullisia monenkokoisia hiljaisia ja siistin näköisiä bokseja:

Modaloissa vissin hinta ja laatu kohtaavat toisensa. Olen tätäkin mallia katsellut, mutta ulkonäkö ei vain istu omaan silmään. Varsinkin nuo jalopuiset eivät passaa sisustukseen. Modalon pyramidit ovat aika kivan näköisiä.

kemppil sanoi:

Terv,
K

Tosi hieno tämä Inge samoin kuin toisen ketjun PAM372. Tässä kohtaa kellomakumme kohtaa. Olen katsellut itse molempia varovasti haaveillen. Paneraissa suuri koko epäilyttää. Olen sitä rannettanutkin, mutta melko kiireessä ja silloin kyllä tuntui aika isolta.

Olisiko mitään mahkua saada vertailevaa rannekuvaa (sama kuvakulma ja etäisyys) näistä molemmista? Meinaan vaan kun sanot, että Inge tuntuu isommalta ja minusta taas se oli ihan passeli omassa kädessä...

Kävin rannettamassa. Ei syntynyt kauppoja.
8u8e8yga.jpg

a6ebu4u3.jpg

Koville otti luopua periaatteista, mutta kun kohde on tietyllä tavalla ikoninen, suuria tunnontuskia ei ole odotettavissa. Viikon odotus päättyi tänään.

8vtb.jpg

Kuva valitettavasti paljastaa tämän kellon (ainoan) heikkouden... tai oikeastaan kaksi heikkoutta, kun tarkemmin ajattelee.

pietu sanoi:
arbit sanoi:

Modaloissa vissin hinta ja laatu kohtaavat toisensa. Olen tätäkin mallia katsellut, mutta ulkonäkö ei vain istu omaan silmään. Varsinkin nuo jalopuiset eivät passaa sisustukseen. Modalon pyramidit ovat aika kivan näköisiä.

Minä ainakin olen ollut tyytyväinen. En tiedä, kuuluuko esim. ääntä, jos on korvan vieressä makkarissa mutta kantakaupunkilaisessa olohuone-makuuhuone-yhdistelmässä se on täysin hiljainen korvalle.

Ulkonäöstä voi olla monta mieltä enkä itsekään varmaan sitä näyteikkunaksi hyllyn päälle haluaisi mutta hyllystön sisällä se on varsin kiva kontrasti minun silmille, IKEAn punaisessa Expeditissä, johon se sujahtaa kuin mittatilauksena.

jkk sanoi:
Kävin rannettamassa. Ei syntynyt kauppoja.

Miksi ei? Mikä vikana?

;D

Ja minkä vian löysit kellosta jotta voit selittää itsellesi miksi et ostanut?

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 232
Jäsenet
7 627
Uusin jäsen
axlehton
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back