Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä perry

  1. P

    Tänään ranteessa!

    Keväällä jotenkin löytää two-tone usein ranteeseen.
  2. P

    Tänään ranteessa!

    Nyt kun tuli toi Tudorin uus ranneke, niin tämä viihtyy varmaan aika pitkään ranteessa.
  3. P

    Tänään ranteessa!

    Onks siellä joku chronomat speedyn vieres oikealla? Vai joku muu Breitling? Sen verran kovaa settiä noi kolme, et tekis mieli nähdä mitä muuta löytyy.
  4. P

    Tudor

    Nyt saa 5-linkkistä vanhoihinkin kelloihin. Omasta mielestä todella hyvä. En tiedä miks käänsi kuvat vinoon.
  5. P

    Tänään ranteessa!

    Smiley Tudorilla viikonloppuun.
  6. P

    Tudor

    Tuli tilattua Black Bay chronoon Tudorin oma nato. Jotenkin toi ranneke ruvennut ärsyttämään tai ehkä se että parempi olisi olemassa, mutta tällä hetkellä sitä ei saa. 160 e on aika paljon natosta, mutta laatuun niin tyytyväinen, että samapa se maksaa.
  7. P

    Tudor

    Joo tämä on itsellä ainakin hetkellisesti laskenut Tudor innostusta. Tuntuu ärsyttävältä, että pitäisi myydä vanha kello pois, ottaa rahallisesti kunnolla takkiin ja ostaa sama kello uudella rannekkeella. Toivotaan, että muuttavat toimintatapaa. Tällaisen vastauksen sain kyselyyn
  8. P

    Tänään ranteessa!

    Vaihteeks Tudorin s&g 36
  9. P

    Tudor

    Ja kysyin huvikseni myös sen 3 linkkisen uuden rannekkeen, jossa t-fit. Ei saa sitäkään tällä hetkellä vanhoihin kelloihin.
  10. P

    Tudor

    Tuosta uudesta rannekkeesta 7:34 jälkeen videolla. Toki oli ranneke myös aiemmin flamingo ja blue malleissa, mutta nyt myös perus mustaan ja valkoiseen saa, kunhan ostaa uutena.
  11. P

    Tudor

    Monissa Tudorin watches ja wonders 2025 videoissa sanotaan (mm tässä ), että saisi tuota 5 linkkistä Black Bay chronon ranneketta myös jälkikäteen vanhempiin malleihin. Lindroosilta vastas, että ei saa ja saa ainoastaan uuden 5 linkkisen rannekkeen jos vanha 5 linkkinen on hajonnut.
  12. P

    Tudor

    Kyllä toi 58 gmt aika vahvat ostohalut herätti. Tosin voi olla, ettei kelloa saa alkuun mistään ja sitten kuin saisi, niin suurin into on laantunut. Tudor voi kyllä aika pitkään lypsää tota kellojen ohennusta ja t-fitin tuontia kelloihin, jos tekee sen pariin kelloon per vuosi vs. koko BB...
  13. P

    Mikä kello eniten ranteessa tänä vuonna?

    Tämä kello ollut ranteessa varmasti eniten. Kellon pitää olla mielllään vesitiivis, ainakin arkikäytössä pikkulapsiaikana (jos jompikumpi pojista haluaa laittaa kellon vaikka vessanpönttöön tai pottaan). Harjatuissa pinnoissa minua ei juuri naarmutkaan haittaa. Käytönjälkeä kelloon on tullut...
  14. P

    Tänään ranteessa!

    Aika vähän saa muut kellot, kun Tudorit ranneaikaa.
  15. P

    Tänään ranteessa!

    Vaihteeksi tämä ranteeseen.
Back
Ylös