Vs: Harrastajasepät hox
MIten osuva otsikko.
Ja sillon otti pikkasen pattiin.
Otsinpa ihan suomen markkinoilta kellon, Seikon 7002:n. Oli ihan nurkantakana.
Siispä pastilli poskeen ja baanalle. No perillä kun katsoin kelloa oli kaikki ihan ok, kello oli nätti kuin sika pienenä, ei naarmuja...