Vs: bestreplica.sr rolex feikit..
juu niinkuin arbit sanoi, mua kiinnostaa se että en osta tuollaista feikkiä oikean hinnalla, eli miten voisin erottaa tuollaisen - jos niitä edes on olemassa - oikeasta.
Sinänsä mulle on ihan sama mitä kukin rahoillaan tekee, tai minkälaisen kellon ostaa, feikki tai ei.. mieltymyksiä ja elämäntilanteita kun on niin monia, joten en lähde tuomitsemaan ketään.
Itse kuitenkin pidän hienoista mekaanisista laitteista, ja arvostan sen suunnitteluun sekä rakentamiseen uhrattua aikaa ja vaivaa - ja myös asiaan liittyvää "perintöä" / historiaa, joten aito on mun juttu.
Mutta jos noin hyvää feikkiä joku koijjari myy mulle aitona - esim. täällä suomessa, jossa oletusarvoisesti luotamme toisiimme, niin täytyy tunnustaa että tuontasoinen feikki menee mulle maallikkona täydestä läpi, vaikka kuinka olisin koittanut opiskella tunnistamaan feikin.
Harmi jos tollainen on oikeasti olemassa, latistaa fiilistä epäilyskin että on tuollainen olemassa, olisin toivonut että täällä joku asiantuntija olisi sanonut että nuo on vain kuvia ja noin hyvää feikkiä ei ole olemassa..