Vs: Luopuisitko lempikellostasi, mikälli joku tarjoaisi 2X ostohinnan?
Selkeästi tunnearvo tuota kelloa kohtaan ei ollut korkea.
Se että on vain ajatus, ettei koskaan myy kelloa ei tarkoita mitään.
Todellinen tunnearvo on aivan eri asia.
En tiedä minkälainen tuo sinun tilanteesi oli, mutta oletan ettei kyseessä ollut esim. isoisän sinulle lahjoittama kello tai vaikkapa kello jonka hankit lapsesi syntymän kunniaksi joka on tarkoitus luovuttaa myöhemmin lapsellesi tai vaikka kello jonka hankit varta vasten omiin häihin.
Casiodude sanoi:EJL sanoi:Jos kellolla on minulle tunnearvoa, niin miksi luopuisin siitä ns. normaalissa elämäntilanteessa?
Ymmärtäisin luopumisen jos olet rahaton ja tarvitset rahaa johonkin poikkeukselliseen/yllättävään menoon.
Muuten en näe mitään syytä luopumiseen. Rahani teen toisaalla, kellot on ainoastaan harrastus.
No tilanne oli omassa tilanteessa se, että en ollut aikeissa myydä kelloa missään vaiheessa. Mutta sain tarjouksen " voin nyt heti maksaa sinulle x€, tarjous pitää hyväksyä tai hylätä heti"
Itse suostuin, heräsin jopa yöllä, kun luulin että olin nähnyt unta. Siinä se setelinippu oli.
En usko, että kieltäytyjiä oikeassa maailmassa löytyy kovinkaan paljoa.
Koska tuollaisia tarjouksia ei vaan tule, ikinä.
Selkeästi tunnearvo tuota kelloa kohtaan ei ollut korkea.
Se että on vain ajatus, ettei koskaan myy kelloa ei tarkoita mitään.
Todellinen tunnearvo on aivan eri asia.
En tiedä minkälainen tuo sinun tilanteesi oli, mutta oletan ettei kyseessä ollut esim. isoisän sinulle lahjoittama kello tai vaikkapa kello jonka hankit lapsesi syntymän kunniaksi joka on tarkoitus luovuttaa myöhemmin lapsellesi tai vaikka kello jonka hankit varta vasten omiin häihin.