Vs: Kellokuvaus thread
Vau!! Siisti taulu!
hanuman sanoi:
Vau!! Siisti taulu!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
hanuman sanoi:
jkew sanoi:![]()
Magretteen uusi ranneke.
pietu sanoi:jkew sanoi:![]()
Magretteen uusi ranneke.
Vääristääkö kuva vain onko todella noin massiivinen? Miten mukavuusaspekti?
MM81 sanoi:
Näkemättä lopputulosta vaikea sanoa mistä kiikastaa. Se mitä tehtävissä riippu millä kuvaat. Valotusmittari pyrkii tekemään työtänsä sellaisella keskiharmaalla, josta asia saattaa juontaa, eli puhtaat valkoiset kohteet se harmaannuttaa kuten myös mustat. Jos kuvausvälineessä mahdollista tehdä valoitukseen säätöjä pitäisi valotusta säätää alaspäin siis -0,5,-1, -1,5 ja niin poispäin kunnes haluttu tulos. Toinen konsti on sitten kuvankäsittelyohjelma mutta kaikia virheitä ei silläkään voi korjata mikäli kuvaat jpg tai vastaavalla. RAW kuvia voi muokata enemmän.Kellox sanoi:Kysympä täällä kun täällä majailee tuota kameraväkeä.
Mä olen nyt yrittänyt kuvata todella kiiltävää mustaa kelloa. Joka kuvassa se on aivan kuin kromi etc kiiltävää metallipintaa ois kuvattu enkä ole saanut esille sitä tosiasiaa että kello on musta.
Kuinka oikean värin saa esille?
Reflektanssi voi värittää, mutta ainoastaan heijastaa. Kiiltävää kappaletta ei siis voi valaista, mutta ympäristön voi.Kellox sanoi:Kysympä täällä kun täällä majailee tuota kameraväkeä.
Mä olen nyt yrittänyt kuvata todella kiiltävää mustaa kelloa. Joka kuvassa se on aivan kuin kromi etc kiiltävää metallipintaa ois kuvattu enkä ole saanut esille sitä tosiasiaa että kello on musta.
Kuinka oikean värin saa esille?
JH1978 sanoi:Kuukello "pythonin" nahalla
![]()
jyzzzy sanoi:Ihmeellinen muutos ajattelussani mutta Tudorista on tullut mielestäni tyylikkäämpi valinta kuin Rolexista.
Tudor on tiedän mitä ostin- kello ja Rolex on ostin tän kun en tiedä muita-kello.
Näin kärjistäen.
Lehto sanoi:JH1978 sanoi:Kuukello "pythonin" nahalla
![]()
Miksi :'( Muuten niin kaunis kello, ja ei pahalla, mutta tuo ranneke on mauton.
Samaa mieltä, joskin mun silmään Speedy kaipaisi vähän paksumpaa ranneketta.zeikok sanoi:Eikä ole, toi on ihan älyttömän siisti. Tosin jos tuollaista käyttää niin pitää osata pukeutua sopivasti.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.