Kellokuvaus thread

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja peksii
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: Kellokuvaus thread

Kävin sunnuntaina kokeilemassa uutta häälahjaksi saatua Ambassadeur 5500CDL kelaa!

94F45EEA-56D1-48F2-A348-F08C3A00A9A5_zpslkzdg82n.jpg

Oli aika jämäkkään oloinen nyt pitäisi ilmeisesti hankkia kulta kellon kulta-kelan kaveriksi ;)

Uusin tulokas heti kuvausten kautta käyttöön:

Tuossa Steinhartissa on jotain viehättävää, kaikessa karkeudessaan.

Minäkin katsoin, että onpa muikean näköinen ja koin sukulaissieluutta, koska se on aika samanhenkinen kuin juuri hankkimani Bell & Ross. Vaikka tuo on ilmakello ja minulla B&R vesikello :)

bellandross.jpg

jkew sanoi:
7ysytehy.jpg

Magretteen uusi ranneke.

Vääristääkö kuva vain onko todella noin massiivinen? Miten mukavuusaspekti?

pietu sanoi:
jkew sanoi:
7ysytehy.jpg

Magretteen uusi ranneke.

Vääristääkö kuva vain onko todella noin massiivinen? Miten mukavuusaspekti?

Vääristää toki vähän ja kuvausta varten käännetty ranneketta luonnottomaan asentoon. Mutta on se iso ja mukava!

Paljonko tuon hirvityksen mitat ovat?
:drool :drool

Aviationin lume:

Kestääkin ihan kohtuullisen kauan.

Kysympä täällä kun täällä majailee tuota kameraväkeä.
Mä olen nyt yrittänyt kuvata todella kiiltävää mustaa kelloa. Joka kuvassa se on aivan kuin kromi etc kiiltävää metallipintaa ois kuvattu enkä ole saanut esille sitä tosiasiaa että kello on musta.
Kuinka oikean värin saa esille?

Toinen toistaan tehostaen...

https://www.dropbox.com/s/h6yica6861436jv/Photo%2021.9.2014%2017.46.15.jpg?dl=0

Kellox sanoi:
Mä olen nyt yrittänyt kuvata todella kiiltävää mustaa kelloa. Joka kuvassa se on aivan kuin kromi etc kiiltävää metallipintaa ois kuvattu enkä ole saanut esille sitä tosiasiaa että kello on musta.
Näkemättä lopputulosta vaikea sanoa mistä kiikastaa. Se mitä tehtävissä riippu millä kuvaat. Valotusmittari pyrkii tekemään työtänsä sellaisella keskiharmaalla, josta asia saattaa juontaa, eli puhtaat valkoiset kohteet se harmaannuttaa kuten myös mustat. Jos kuvausvälineessä mahdollista tehdä valoitukseen säätöjä pitäisi valotusta säätää alaspäin siis -0,5,-1, -1,5 ja niin poispäin kunnes haluttu tulos. Toinen konsti on sitten kuvankäsittelyohjelma mutta kaikia virheitä ei silläkään voi korjata mikäli kuvaat jpg tai vastaavalla. RAW kuvia voi muokata enemmän.

Kellox sanoi:
Reflektanssi voi värittää, mutta ainoastaan heijastaa. Kiiltävää kappaletta ei siis voi valaista, mutta ympäristön voi.

jyzzzy sanoi:
Ihmeellinen muutos ajattelussani mutta Tudorista on tullut mielestäni tyylikkäämpi valinta kuin Rolexista.
Tudor on tiedän mitä ostin- kello ja Rolex on ostin tän kun en tiedä muita-kello.
Näin kärjistäen.

Samaa mieltä, vaikka Tudoreita omistan 0. Ja Rolleja taas löytyy!

Lehto sanoi:
JH1978 sanoi:
Kuukello "pythonin" nahalla

LOs3Vkb.jpg

Miksi :'( Muuten niin kaunis kello, ja ei pahalla, mutta tuo ranneke on mauton.

Eikä ole, toi on ihan älyttömän siisti. Tosin jos tuollaista käyttää niin pitää osata pukeutua sopivasti.

zeikok sanoi:
Eikä ole, toi on ihan älyttömän siisti. Tosin jos tuollaista käyttää niin pitää osata pukeutua sopivasti.
Samaa mieltä, joskin mun silmään Speedy kaipaisi vähän paksumpaa ranneketta.

Mun ykkössuosikki olisi edelleen rallye-tyyppinen ranneke. Kuva netistä:

tumblr_mi5kehUSHg1r67t7wo1_500.jpg

Spede on siitä hieno kello että sen kanssa sopii usein hihna kuin hihna. Tässä omaa valokuvausta :

13530881.jpg

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 154
Jäsenet
7 602
Uusin jäsen
Zakdabv
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back