Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Maks sanoi:Kiinnostuin eräästä pronssikellosta ja onhan niitä toisinaan tälläkin foorumilla esillä. Kuulun siihen porukkaan, joka ei erityisemmin pidä pronssin värimuutoksista tai siihen muodostuvasta patinasta, mutta uuden materiaalin väri on kaunis ja materiaalina edullisempi vaihtoehto esim. ruusukullalle. Millainen operaatio on pronssikellon kiillotus ja kuinka usein sen saa tehdä, jos haluaa pitää kellon uudenkarheana? Naarmuuntuuko pronssi helposti? Netissä on ohjeita kiillotukseen liinoista liottamiseen, mutta mitä konstia kannattaa käyttää pronssikelloon? Onkohan se niin, että jos tällaista miettii, kannattaa materiaali unohtaa![]()
pasiz sanoi:Maks sanoi:Kiinnostuin eräästä pronssikellosta ja onhan niitä toisinaan tälläkin foorumilla esillä. Kuulun siihen porukkaan, joka ei erityisemmin pidä pronssin värimuutoksista tai siihen muodostuvasta patinasta, mutta uuden materiaalin väri on kaunis ja materiaalina edullisempi vaihtoehto esim. ruusukullalle. Millainen operaatio on pronssikellon kiillotus ja kuinka usein sen saa tehdä, jos haluaa pitää kellon uudenkarheana? Naarmuuntuuko pronssi helposti? Netissä on ohjeita kiillotukseen liinoista liottamiseen, mutta mitä konstia kannattaa käyttää pronssikelloon? Onkohan se niin, että jos tällaista miettii, kannattaa materiaali unohtaa![]()
Jos välttämättä värin haluat säilyttää niin lakkaa se. Pronssi naarmuuntuu herkästi, kiillottuu toki myös herkästi vaikka liinalla, mutta kulmat pyöristyvät aikaa myöden. Jos haluat pitää kellon kiiltävänä, osta rosterista tehty kello.
Kellox sanoi:Tuossa tuli hankittua lumetta ja nyt tuli eka ongelma johon toivon pikaista vastausta
Millä olette ohentaneet sekoitusta? Nyt se on paksua ja venyvää kuin... kontaktiliima.
Sotkee vaan kaikki paikat.
Setti on Anchor luminous paste merkkinen.

Magilla sanoi:![]()
Onko kenelläkään tällaista Rolexia?
20-30 % alennusta on aika normaali alennus B:n kohdalla. Minä olen ainakin saanut kaikki Breikut huomattavasti Laatukellojen hintaa halvemmalla Suomesta.ranteessa sanoi:Heipähei. Olen aikeissa ostaa ensimmäisen hieman kalliimman kellon. Kysymys kuuluukin, että millainen tinkimisvara suomen AD:illa on? Jos esimerkiksi Breikun listahinta hipoo 3,5ke, niin onko kuinka paljon ilmaa? Hintoja kun vertailee esimerkiksi laatukellojen nettikauppaan, niin eroa on lähes tuhat euroa. Eli pohdiskelen järkevintä paikkaa ostaa 3-4k hintaluokan kelloa uutena (Breikku). Thanks!
Svengihirvi sanoi:20-30 % alennusta on aika normaali alennus B:n kohdalla. Minä olen ainakin saanut kaikki Breikut huomattavasti Laatukellojen hintaa halvemmalla Suomesta.ranteessa sanoi:Heipähei. Olen aikeissa ostaa ensimmäisen hieman kalliimman kellon. Kysymys kuuluukin, että millainen tinkimisvara suomen AD:illa on? Jos esimerkiksi Breikun listahinta hipoo 3,5ke, niin onko kuinka paljon ilmaa? Hintoja kun vertailee esimerkiksi laatukellojen nettikauppaan, niin eroa on lähes tuhat euroa. Eli pohdiskelen järkevintä paikkaa ostaa 3-4k hintaluokan kelloa uutena (Breikku). Thanks!
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.