Rolex

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Binh
  • Aloitettu Aloitettu
Vs: bestreplica.sr rolex feikit..

niin katoin itse kans että viisarit ovat 10 yli kymmenen asennossa jota taidetaan suosia rolexin omissa mainoskuvissa. Joten kuvat voisivat olla oikeista rolexeista.

Se yksi vinkki oli hyvä ainakin vähän tuottamaan vaivaa myyntipäälle, jos ei ole puhtaat jauhot pussissa oli se, että pyytää kellosta kuvan haluamallaan kellonajalla varustettuna.

Mutta saahan senkin jostain toisesta kellosta mahd., joten ei sekään ole takuu mutta yksi kätevä aihe muiden muassa "myyjän ostamisessa" ja tsekkaamisessa.

mieleen tulee kaksi kysymystä: 1 mitä järkeä on maksaa fake kellosta yli 1000€ ja 2 mitä järkeä yli päätään ostaa fake kello, sillä oikeasti ei kuseta ketään muuta kun itseään!

chevybm sanoi:
mieleen tulee kaksi kysymystä: 1 mitä järkeä on maksaa fake kellosta yli 1000€ ja 2 mitä järkeä yli päätään ostaa fake kello, sillä oikeasti ei kuseta ketään muuta kun itseään!

Rahoittaa mafiabisneksiä sen lisäksi.

Mutta tämä avaus ei yllyttänyt ostamaan siiseikä pohtinut niin päin vaan pohti sitä, saako sellaisen haluamattaan?

mekaanikko sanoi:
niin katoin itse kans että viisarit ovat 10 yli kymmenen asennossa jota taidetaan suosia rolexin omissa mainoskuvissa. Joten kuvat voisivat olla oikeista rolexeista.

Tuo viisarien asento, eli se että kello 'hymyilee' , on kyllä aika vakiintunut tapa jokseenkin kaikille kellonvalmistajille, eli siitä ei kannata vetää mitään johtopäätöksiä.

Chevybm on ihan oikeassa siinä että moisessa feikissä kusettaa eniten itseään :agreed:

Onhan tuo aika perseestä, jos joku vaikka ostaa kassillisen näitä ja laittaa eteenpäin myyntiin.
Mikäli ovat oikeasti noin hyviä siis. Kohta on foorumit pullollaan feikkiä, kun tarpeeksi luotettavalta kauppiaalta menee läpi. Tässä taas yksi hyvä syy olla ostamatta Rolexia.

juu niinkuin arbit sanoi, mua kiinnostaa se että en osta tuollaista feikkiä oikean hinnalla, eli miten voisin erottaa tuollaisen - jos niitä edes on olemassa - oikeasta.

Sinänsä mulle on ihan sama mitä kukin rahoillaan tekee, tai minkälaisen kellon ostaa, feikki tai ei.. mieltymyksiä ja elämäntilanteita kun on niin monia, joten en lähde tuomitsemaan ketään.
Itse kuitenkin pidän hienoista mekaanisista laitteista, ja arvostan sen suunnitteluun sekä rakentamiseen uhrattua aikaa ja vaivaa - ja myös asiaan liittyvää "perintöä" / historiaa, joten aito on mun juttu.
Mutta jos noin hyvää feikkiä joku koijjari myy mulle aitona - esim. täällä suomessa, jossa oletusarvoisesti luotamme toisiimme, niin täytyy tunnustaa että tuontasoinen feikki menee mulle maallikkona täydestä läpi, vaikka kuinka olisin koittanut opiskella tunnistamaan feikin.

Harmi jos tollainen on oikeasti olemassa, latistaa fiilistä epäilyskin että on tuollainen olemassa, olisin toivonut että täällä joku asiantuntija olisi sanonut että nuo on vain kuvia ja noin hyvää feikkiä ei ole olemassa..

Tutulla on joku en nyt muiosta mikä rollen subbari se mutta taatusti aito. Sen tietää kaikki sen tuttavapiiristä, on sitä meinaan ihmetelty bilis illoissa. No nyt tuossa vähän aikaa sitten se osti samalaisen hyvälaatuisen feikin, vain siksi kun tulee tilanteita joihin ei vaan raaski aitoa laittaa. Se naureskeli että nyt kukaan sen tutuista tiedä onko oikea vai feikki ranteessa. Itsekseni pähkäilin että onhan se tapa tuokin suojata aitoa kelloaan. Kun enemmän sitä mietin asia jopa alkoi tuntua mielekkäältä.
Noh tapansa kullakin.

Minä en taas ymmärrä feikin käyttämistä edes "kellon suojaamiseen". Jos en uskalla Omegaa pitää (mitä sattuu erittäin harvoin), vedän vaikka Seiko Sporkin ranteeseen.

Voihan sitä ymmärtää että niin tekisikin mutta se on sääli, että samalla mahdollistaa sen koko bisneksen myös rahanpesun ja varsinaisen huijaukseen. Eli vaikkei se raha olisi pois aitojen tekijöiltä suoranaisesti, minä en pidä siitä, että syyttömät joutuvat kärsimään.

Alex70 sanoi:
Minä en taas ymmärrä feikin käyttämistä edes "kellon suojaamiseen". Jos en uskalla Omegaa pitää (mitä sattuu erittäin harvoin), vedän vaikka Seiko Sporkin ranteeseen.

Samaa mieltä!! Jos en raaski Omppuja tai Breikkuja laittaa niin Certina tai Seiko on ranteessa. Mulla on semmonen periaate että kaiken pitää olla sitä miltä näyttää. Jos Skodaan laittaa Audin pylpyrät keulaan niin on varmaan macho olo ko ajelee?? :offtopic

Onkohan jokin tuoteväärennöksiä valmistava rikollinen firma tehnyt paremman ja laadukkaamman kellon kuin se varsinainen kopioitu alkuperäinen kohde?

Rolex Daytona Ruotsista

Mitä mieltä? Kannattaako ruotsalaisesta huutokaupasta ostaa Rolex ? Ehkä ainakin kannattaa myydä :D

Tämän hinta päätyi toissa lauantaina Forexin tämän päivän kurssin mukaan 548.050 euroon. Ei varmaan päädy ihan päivittäiseen käyttöön...

http://www.kaplans.se/sv/auktioner/2746/vara/1070464

Vs: Rolex Daytona Ruotsista

Saman mallinen Daytona myytiin Christie's huutokaupassa yli miljoonalla dollarilla. Kyseinen yksilö oli huonommassa kunnossa, mutta huutokauppa taas tunnetumpi. Eli alkuperiäiseen kysymykseen, kannattaa ilmeisesti. :)

www.timetotalk.se eli Ruotsin näitä sivuja vastaavat, myytiin hieno teräksinen Daytona hintaan 5500e. Täällä Suomessa aina 8990e, ok. joku voi myydä 7990e. Mutta yleensä.

Alkuperäinen sertifikaatti tuntuisi puuttuvan ja joitain hiusnaarmuja löytyy kuten myös jatkopalat rannekkeeseen.

Mutta myyjän mukaan 99% varmuudella myyty.

Nykyisellään tuo replicamarkkina on sellainen, että niiden kanssa pitää olla aivan mielettömän tarkkana. RWI jne foorumit ovat täynnä hyviä esimerkkejä, miten aitoja nuo nykyisin pahimmillaan ovat. Parhaat Subireplicat nielevät nykyisin aidon koneistonkin sisäänsä.

AP Royal Oakista taas on olemassa jo versio, jota ei erota aidosta kuin koneiston purkamalla.

Olennaista on, että näitä "hyviä" feikkejä ei myydä yleensä missään bestreplicaworldabcxyzland.co.za sivuilla, vaan ne on harrastajien tekemiä.
Jos haluaa pysyä kärryillä, miten hyvät replicat erottaa, RWI on hyvä palsta, sitä kannattaa seurata.

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Jäsenet
7 629
Uusin jäsen
Partatimppa
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back