Hakutulokset

  1. M

    Kellojen hintaindeksi

    Nykyisellä kurssilla Ruotsista voi myös tehdä hyviä löytöjä.
  2. M

    Palautteet toteutuneista kaupoista

    @hm42 ostajana, kaikin puolin jämptiä toimintaa. Nopea maksu, hyvö yhteydenpito. Kiitos ja suositus!
  3. M

    Kello Ruotsista

    Tuskin Ruotsin liikkeet uusia pystyvät myymään sen halvemmalla. Nostaahan heikentynyt kruunu sisäänostohintojakin. Mutta vanhempia malleja, tai suoraan yksityisiltä, jotka ovat ostaneet kellonsa vahvan kruunun aikana itselleen, saattaa tehdä hyviäkin löytöjä.
  4. M

    Kellojen hintaindeksi

    Onko noissa indekseissä huomioitu se, että saman mallin, puhumattakaan merkin, sisällä hintaskaala voi olla todella iso. Jos indeksi lasketaan vain malli- tai merkkikohtaisin keskihinnoin, niin kertoohan siinäkin pudotus ainakin sen, että kysyntä on siirtynyt halvempiin tai nousu sen, että...
  5. M

    Kellofoorumi 2023 - kehityslanka

    Yksityisviesteistä ei tule sähköpostiin ilmoitusta (ei roskapostiinkaan) vaikka asetuksissa on ko. täppä päällä. Yritin ottaa pois ja laittaa takaisin, mutta ei auttanut. Toimiiko muilla? Eikö nuo täpät pitäisi riittää?
  6. M

    Tänään ranteessa!

    Tänään DS-2:lla. Ruska on jo ihan ovella, joten oranssi ranneke sopinee ajankohtaan.
  7. M

    Rolex

    Rolex osti jälleenmyyjän, markkinoilla hämmennystä. https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/legendaarinen-luksusyhtio-aiheutti-myrskyn-kellomarkkinoilla-jalleenmyyjan-osto-viittaa-johonkin-jota-firma-ei-ole-koskaan-ennen-tehnyt/9382937d-0387-4570-9012-81ea83d50961
  8. M

    M: Pikajousinastat 22 mm

    Nämä löytyisivät vieläkin. 5 euroa sis. pk. tai paketti Löfbergin Lilaa, jos noudat.
  9. M

    Myyty Certina DS Action Diver 38 Titanium

    Tulen keskiviikkona työreissulle pk-seudulle, kelloa pääsee käpistelemään torstai-iltana Hgin keskustassa. Yhteys yv:llä niin sovitaan aika ja paikka.
  10. M

    Timegrapher käyntiketju kuvilla!

    Laitetaanpa vielä kuvapari tosielämän testistä. Viikko sitten maanantaiaamuna laitoin kellot oikeaan aikaan. Nyt viikon päästä Nomos (käsivetoinen Alpha) on kymmenkunta sekuntia edellä. DS-2 (Powermatic 80) on muutaman sekunnin jäljessä. Mido Multifort (Caliber 80) ja Seikon Quartz ovat sekunnin...
  11. M

    Myyty Certina DS Action Diver 38 Titanium

    Erinäisten vaihtokauppojen seurauksena kotiutui Certinan upea DS Action Diver 38 Titanium, jolle en oikein keksi käyttöä. Takuukortti päivätty 17.7.2023, claspissa vielä suojamuovit paikallaan. Kellon takakannessa ihan pieniä mikronaarmuja claspista, muuten virheetön ja tuntuu käyvän tarkasti...
  12. M

    Tänään ranteessa!

    Pysytäänpä merkissä. Tuollainen herkku kotiutui eilen erinäisten vaihtokauppojen seurauksena. On kyllä älyttömän mukava ranteessa. Punnitsin, painaa 90 grammaa. Takuukortti päivätty kuukausi sitten, lukossakin vielä suojamuovit paikallaan. Mitähän tuolle tekisi, pitäisikö vai möisikö?
  13. M

    Tänään ranteessa!

    Täällä vähän tuoreempi DS-2. Onpa kauniin värinen taulu tuossa Crystronin DS-2:ssa, noita vihreitä näkee harvoin.
  14. M

    S.U.F Helsinki

    Ei kai näitä kelloja järkiperusteilla voi ainakaan täysin perustella, fiilisjuttuja nämä enemmän ovat, ainakin itselleni. Käsissä vertaillen tuo Nomos on kyllä viimeistelyn ja käsittääksen koneistonkin puolesta SUF:lle hyvä vertailukohta. Tosi on, että 180 on tonneroisen kalliimpi kuin vastaava...
  15. M

    S.U.F Helsinki

    Aika hiljaista SUF-osastolla. 180 vähän polttelisi, kokemuksia?
  16. M

    Tänään ranteessa!

    Nomosta ranteeseen ja piristystä sadepäivään.
  17. M

    Tänään ranteessa!

    Moottoripyörää tässä odottelen huollosta.
  18. M

    Tänään ranteessa!

    Väri sesongin mukaan.
  19. M

    Nykyaikaiset vaihtoehdot 70-luvun "TV-ruutukelloille"

    Tuollaisen Marchin mainos pomppasi selaimeen. https://march-lab.com/fr-fi/collections/montres-de-formes Automaattia ja digiä jne.
  20. M

    Tänään ranteessa!

    Tämä reissu yhdellä kellolla, Midolla. Oleellinen selviää kuvasta.
Back
Ylös