Vs: Keskustelua markkinapaikan säännöistä
Maks puhuu asiaa noista vanhoista ilmoituksista. Itseäni ei ainakaan häiritse läheskään niin paljoo ilmoitusten uppaus, kun ilmoitus joka ei ole enää voimassa. Välillä tulee selailtua vanhoja ilmoituksia, ja saattaa tulla vastaan joku joka sillä hetkellä kiinnostaa. Ärsyttää sitten kysellä onko kello vielä myynnissä, ja odotella vastausta monta päivää tai jopa viikkoa. Yleensä kellotkin on jo myyty, mutta ei ole viitsitty poistaa ilmoitusta.
Kaikki ilmoitukset vaan ei voi mahtua etusivulle. Tätä ei kannata ehkä verrata nettiautoon, jossa on samanlaisia autoja tuhansia. Kellot löytää kyllä uudet omistajansa aika helposti tätä kautta.
En mielestäni kannattanut uppausta "niin usein kun huvittaa", vaan silloin kun on jotain oleellista tietoa mikä vaikuttaa kellon myyntiin.
Maks puhuu asiaa noista vanhoista ilmoituksista. Itseäni ei ainakaan häiritse läheskään niin paljoo ilmoitusten uppaus, kun ilmoitus joka ei ole enää voimassa. Välillä tulee selailtua vanhoja ilmoituksia, ja saattaa tulla vastaan joku joka sillä hetkellä kiinnostaa. Ärsyttää sitten kysellä onko kello vielä myynnissä, ja odotella vastausta monta päivää tai jopa viikkoa. Yleensä kellotkin on jo myyty, mutta ei ole viitsitty poistaa ilmoitusta.
Kaikki ilmoitukset vaan ei voi mahtua etusivulle. Tätä ei kannata ehkä verrata nettiautoon, jossa on samanlaisia autoja tuhansia. Kellot löytää kyllä uudet omistajansa aika helposti tätä kautta.
En mielestäni kannattanut uppausta "niin usein kun huvittaa", vaan silloin kun on jotain oleellista tietoa mikä vaikuttaa kellon myyntiin.

