Longines

Vs: Longines

arbit sanoi:
Vaihdellen vaihtelee. Joissakin valuu tuntikausia, joissakin naksahtaa sekunnilleen, usein jotain siltä väliltä.

Kiitos vastauksesta :)
Minun ei siis tarvitse olla huolissaan ja tuli sekin asia tietoon, että minun Longinesissa vaihtuu päivämäärä kerta napsahduksella eikä valuen.
 
Vs: Longines

tuli tänään omaan 39mm siniseen Hydroconquestiin ostettua sininen Hirsch Carbon ranneke! istuu muuten todella hyvin siihen ja muuttaa kellon ilmettä aika paljon 8)
 
Vs: Longines

chevybm sanoi:
tuli tänään omaan 39mm siniseen Hydroconquestiin ostettua sininen Hirsch Carbon ranneke! istuu muuten todella hyvin siihen ja muuttaa kellon ilmettä aika paljon 8)

Hmm... pistää miettimään. Kuva ois kiva ylläri.
 
Vs: Longines

siinä olisi muutama kuva 8) valaistus on kyllä huono, on livenä paremman näköinen!

314DCFE4-2391-4B3A-AFDD-DC584614F937_zpsuwqwvf3a.jpg


577EA615-9420-44C1-BF11-A99D7C4A1F75_zpsrxnukpqr.jpg


Tässä viellä videolinkki vastaavasta:
https://www.youtube.com/watch?v=lu244FpH6QY
 
Vs: Longines

chevybm sanoi:
siinä olisi muutama kuva 8) valaistus on kyllä huono, on livenä paremman näköinen!

314DCFE4-2391-4B3A-AFDD-DC584614F937_zpsuwqwvf3a.jpg


577EA615-9420-44C1-BF11-A99D7C4A1F75_zpsrxnukpqr.jpg


Tässä viellä videolinkki vastaavasta:
https://www.youtube.com/watch?v=lu244FpH6QY

Rannekkeen sininen sävy kellotaulun kera on törkeän tyylikäs, menee harkintaan/hankintaan.
 
Vs: Longines

Tässä oma Hydroconquestini. Tilasin siihen paikallisen liikkeen kautta Longinesin alkuperäisen kumirannekkeen. Toimituksessa tosin kestää. Onko kellään mielipidettä miten musta kumiranneke käy valkoisen kellotaulun kanssa?



 
Vs: Longines

Tällaisia Longines kelloja täällä

Longines Conquest Automatic vuodelta 1956 koneistona 19AS automaatti
DSC_0443_s_zps0930061c.jpg


Longines Admiral Automatic 5 star vuodelta 1964 koneistona 342 automaatti
IMG_1670_s_zps6043ce35.jpg


Longines Conquest Heritage vuodelta 2014 koneistona L633 automaatti
DSC_0492_b_zpsb2979ac6.jpg
 
Vs: Longines

Priima sanoi:
Kyllä 50 luku oli upea.

Juu, kelloissa kyllä -50 ja -60 luku kolahtaa meikäläiselle. Vaikka tuo Heritage mallikin on hieno, niin ei se minussa silti aiheuta niin suurta omistamisen iloa kuin nuo vintage mallit, jotain siittä puuttuu.
 
Vs: Longines

ei paha 8) muuttui varmaan aika paljon keveämäksi kumirannekkeela? Mielestään metalliranneke Hydroconquestissa on vähän liian leveä ja paksu, tuntuu jollain tavalla kömpelöltä! muuten kello on hinta laatu suhteeltaan todella hyvä! sekä ulkonäöltään myös 8)
 
Vs: Longines

Hei kellontuntijat, osaako joku auttaa - mulle tarjotaan Longines Lindberghia refilla L2.617.5.11.2, mutta en löytä tämmöista mallia netin Lindberghien joukosta. Miten saisin tietää, onko Longines tämmöista varsinkaan valmistanut?
 
Vs: Longines

setäTikTak sanoi:
Hei kellontuntijat, osaako joku auttaa - mulle tarjotaan Longines Lindberghia refilla L2.617.5.11.2, mutta en löytä tämmöista mallia netin Lindberghien joukosta. Miten saisin tietää, onko Longines tämmöista varsinkaan valmistanut?

Ottamalla yhteyttä valtuutettuun longines huoltoon tai myyjäliikkeeseen.
 
Vs: Longines

En tiedä miten Suomessa, mutta tällä Tallinnassa myyjäliike ei ole kovin avulias...
 
Vs: Longines

setäTikTak sanoi:
Hei kellontuntijat, osaako joku auttaa - mulle tarjotaan Longines Lindberghia refilla L2.617.5.11.2, mutta en löytä tämmöista mallia netin Lindberghien joukosta. Miten saisin tietää, onko Longines tämmöista varsinkaan valmistanut?

Oliko tieto käsinkirjoitettu vai sähköisesti? Jokin kirjoitus- tai tulkintavirhe on voinut tapahtua jossakin vaiheessa, nyt tai aiemmin. Myyjän tarkistus kellossa tai papereissa olevasta refistä, tai jopa kuva siitä? Hour anglen suojalaatikossa on ref-tarra ja muistaakseni kellon pepussakin?
 
Vs: Longines

Juu, omituinen tapaus.

Nyt myynnissä tuossa:

http://www.ebay.ca/itm/VERY-RARE-LONGINES-LINDBERGH-EXCLUSIVE-MENS-ORIGINAL-WATCH-/321524313181?pt=Wristwatches&hash=item4adc57ac5d

Mutta aiemmin ollut enemmän detaljia esillä:

http://www.ebay.ca/itm/Longines-Lindbergh-Aviator-Watch-VERY-RARE-/321434570604

Näyttää kuvissa niin taivahan rumalta tuo taulu, että uskon väärennökseksi.

Minulla oli alkukesästä vähän aikaa yksi 38 mm. versio itselläni ja sen taulu taasen oli niin taivahan kaunis, että ei ole kyse kyllä samasta laitteesta eikä suvusta.

Vertaapa:

Tuo outo kappale:
$_57.JPG


Aidosta kaksi kuvaa:
hour_angle.jpg


houranglecover.jpg


En mene tietty varmaksi sanomaan, ettei tuollaista rujoa versiota ole ollut olemassa virallisesti mutta kauas haisee. Ja sen lisäksi noissa on takakansi umpinainen napilla avautuva luukku, jonka takana vasta on koneisto näkyvissä.
 
Vs: Longines

No juu, jotain haiskahtaa, siksi myös täältä kysyin. Mutta - chrono24-st ja muualta löyty vielä pari ihan samanlaista umpinaisella takakannella yksilöta, myös refeila joita en löytä
 
Vs: Longines

setäTikTak sanoi:
No juu, jotain haiskahtaa, siksi myös täältä kysyin. Mutta - chrono24-st ja muualta löyty vielä pari ihan samanlaista umpinaisella takakannella yksilöta, myös refeila joita en löytä

Olisiko jonkin replica-saitin erää? En tiedä. Kun on katsellut sen aidon harmonista taulua, niin tuo versio näyttää aika hurjalta-kurjalta vs. se, enkä osaa neitseyttää itseäni sillä tavalla, että miltä mahtaisi näyttää jollen olisi nähnyt aitoa.
 

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Ei jäseniä paikalla juuri nyt.

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 234
Viestit
69 128
Jäsenet
7 629
Uusin jäsen
Partatimppa
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back
Ylös