Longines

Vs: Longines

Laatukellot toimii hyvin, kuin myös sen muut saitit (Kelloklassikot, thewatchagency jne) mutta hintatietoinen kannattaa olla. Se on hyvä saitti yleiseen selaamiseen, ja joskus tilaamiseen, uusien tai käytettyjen.

ostin kesällä vaimolle Longinesin aamulahjaksi, hinta oli laatukello.fi'ssä noin 1400€ maksoin aleksanterinkadulla kivijalkakaupassa 1100€ samasta kellosta! kivijalkakaupassa on melkein aina halvempa sanoisin!

chevybm sanoi:
ostin kesällä vaimolle Longinesin aamulahjaksi, hinta oli laatukello.fi'ssä noin 1400€ maksoin aleksanterinkadulla kivijalkakaupassa 1100€ samasta kellosta! kivijalkakaupassa on melkein aina halvempa sanoisin!

Kiitos tiedosta, laitan tuon mieleeni :goodjob

Kävin tänään kokeilemassa Legend Diveria ja hemmetti, että on hieno ja upeasti käteen istuva. Ikävä kyllä myös tähän palaan liian arvokas. Tai sanotaan, että kotona saisi keksiä aika hyvät selitykset.

Tällä hetkellä HydroConquest olisi vahvin kandi, mutta mietin vielä muutaman viikon.

Itse kävin katsastamassa tuota vasemmanpuoleista tässä vasta. Olisi toki hieno, mutta hintatiedot otin sitten oikeanpuoleisesta. :)
Longines-Heritage-Diver-collection.jpg

TAAS on meikäläisen Hydroconquest rikki, eihän siitä kauaa ole kuin se oli huollossa.
Ostin see Laatukelloilta ja se meni, silloin ensimmäisen kerran, Ruotsiin huoltoon.
Alkaa mennä hermot, pitäisiköhän se lähettää Suomi-huoltoon.

Olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä, eli en ole kaatunut kännissä sen kanssa. ARGH!

Nissilä sanoi:
TAAS on meikäläisen Hydroconquest rikki, eihän siitä kauaa ole kuin se oli huollossa.
Ostin see Laatukelloilta ja se meni, silloin ensimmäisen kerran, Ruotsiin huoltoon.

Olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä, eli en ole kaatunut kännissä sen kanssa. ARGH!
Mikä vika?

Pähkin tässä aikani ja taidan käydä huomenna hakemassa sen sinisen uuden mallin Hydroconquestin, jos se vielä hyllystä löytyy. Muuten lykkään kolmella viikolla, että pääsen Tukholman puoteihin shoppailemaan.

Tuo on se joku vuosi sitten julkaistu rinnakkaismalli pienillä numeroilla ja 2892-koneistolla. Vetivät sen nyt tuotannosta, kun myynti ei kuulemma vastannut odotuksia. Ilmeisesti myi Euroopassa ihan hyvin, joten eräs myyjä epäili kaupan käyneen huonosti Kiinan suunnalla.

Hieno valinta :goodjob

En ymmärrä miksi sen myynti ei ollut odotuksien mukaan. Minun mielestä melkein kaikki on kohdallaan tässä mallissa.

Seurava versiossa olisi kiva saada indeksit numeroiden sijaan ja "korotettuna".
b3bNNHP.jpg

Kertokaa viisaammat ja pidempään omistanut kuinka leveä remmi tuohon HydroConquestiin sopii. Itse olin mittaavinani 20 mm, mutta monet puhuvat lugien välinä 21 mm:stä.

aytacsen sanoi:

En ymmärrä miksi sen myynti ei ollut odotuksien mukaan. Minun mielestä melkein kaikki on kohdallaan tässä mallissa.

b3bNNHP.jpg

Toi on itse asiassa paremman näköinen kun sen vanha! Ja vielä sinisenä toi on todella kesäisen näköinen 8) jollain tavalla kaipaan sitä omaa vielä, tuli myytyä sen muutama kuukausi sitten kun subioston jälkeen se ei saannut melkein 5 kuukauteen yhtään ranne aikaa... HYdroconquestissa on todella hyvä hinta laatu suhde, ainut mikä minua häiritsi siinä oli rannekkeen paksuus :P

tumpsi sanoi:
Nissilä sanoi:

Mikä vika?

Se on mun ranteessa kello 07:00-23:00 ja vietän aktiivista elämää, mutta vika tuli ilmi kun heräsin seitsemältä aamulla ja kello näytti kahtatoista ja eikä sekuntiviisarikaan liikkunut, no annoin sille vähän virtaa ja se toimi moitteettomasti sen päivän ja seuraavana aamuna sama juttu se oli pysähtynyt täysin ja kolmantena ja neljäntenä päivänä sama juttu, eli kyllä se nyt rikki taas on, saisivat antaa minulle uuden kellon >:( Sillä tämä mun kello taitaa olla joku "maanantai malli"

aytacsen sanoi:

b3bNNHP.jpg

Vaikka mun hydroconquestissa on ollut vikaa, niin on se aina yhtä hieno nähdä, että jo muukin on tajunnun kyseisen kellon ominasuudet, verrattuna hintatasoon. Ja tuo sininen taulu on todella upea. Onnittelut ja eiköhän se munkin Lonkku kuntoon saada.

Tietty voi olla kyse ihan siitäkin, että karsitaan mallistosta "päällekäiset" mallit. Onhan tuo jakanut mielipiteitä aika voimakkaasti, ja sinänsä ymmärrän, koska tuo näyttää perussuklarilta vielä vähemmän kuin vanhempi. Olen törmännyt mielipiteeseen, että tätä käyttävästä ainakin tietää, että henkilö ei harrasta sukellusta.

Mua viehättää ulkonäön lisäksi kellon monipuolisuus. Se toimii yhtä hyvin shortsien ja t-paidan kuin pikkutakin kanssa, ja on riittävän robusti kestämään arkikäyttöä ja vapaa-aikaa. Eikä hinta ole paha, varsinkaan, kun pummaa vähän rabattia.

ds sanoi:
Olen törmännyt mielipiteeseen, että tätä käyttävästä ainakin tietää, että henkilö ei harrasta sukellusta.
Pitää 99,99% paikkansa minkä tahansa mekaanisen kellon kohdalla, joten miksei tämänkin.

:agreed: Ja sama fliegerien omistajilla, tuskin monella heillä on lentolupakirja ;)

tumpsi sanoi:
ds sanoi:
Olen törmännyt mielipiteeseen, että tätä käyttävästä ainakin tietää, että henkilö ei harrasta sukellusta.
Pitää 99,99% paikkansa minkä tahansa mekaanisen kellon kohdalla, joten miksei tämänkin.

Olenkohan sitten sääntö poikkeuteen, sillä ensi vuodeksi on jo sovittu laitesukelluskurssi, mutta minunkin täytyy totuuden nimissä myöntää, että olisin ostanut hydroconquestin vaikken edes osaisi koiraa uida - Suklarit vaan on niin hienoja. Onneksi on sen verran peppu auki etten ole pystynyt ostamaan kaikkia himoitsemiani suklareita, mutta annas olla kun lävähtää parempi työpaikka niin helvetti pääsee valloilleen :dance

Mainos

Viimeisimmät keskustelut

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
15 154
Jäsenet
7 602
Uusin jäsen
Zakdabv
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet
Back