Tervetuloa

Suomen suurimmalle kelloaiheiselle keskustelufoorumille

Liity mukaan!

Longines

Oiva

Jäsen
Tykkäyksiä
1
Vs: Longines

Longines näköjään päivitteli suositun Hydroconquestinsa Baseliin:

https://www.longines.com/novelties/the-longines-hydroconquest

Ilmeeltään mielestäni aiempaa tasapainoisempi ja teknisesti uutta on keraaminen kehä sekä hitaammalle käynnille modattu koneisto. Uusinta versiota saa myös kumirannekkeella.

Hinta tietysti noussut päivityksen myötä.

Puhti

Aktivisti
Tykkäyksiä
54

Ehdottomasti hyvä päivitys Lonkulta. Ihan turhia ne pienet pisteet bezelissä.

Tykkäyksiä
21

Conquest V.H.P. ja nahkahihna vol. 2... Saksasta tilattu musta alligaattorikuvioinen vasikannahkahihna punaisilla tehostetikkauksilla. Sopii mielestäni oikein hyvin kellon lookkiin ja on miehekkäämmän tuntuinen kun on koko pituudeltaan 20 mm leveä eikä kapene solkea kohti. Noin 25 euroa jäi hinnaksi uusien jousitappien kanssa ja olen tyytyväinen :)

Starba

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
1
Olen hankkimassa tällä viikolla kellon, jota olisi tarkoitus käyttää merellä seilatessa. Vaihtoehtoina ovat tällä hetkellä joko Tissot Seastar tai Longines HydroConquest. Automaattina molemmat.

Haluan kellon, jonka viisarit näkyvät hyvin härärässäkin ja joka kestää vettä ja roiskeita huoletta. Tämän lisäksi ulkokehällä mielellään siirrettävä asteikko navigoinnin avuksi. Hintaeroa kelloilla on jonkun verran, mutta ominaisuudet lienevät aika lähellä toisiaan kuitenkin, ulkonäön ehkä ollessa se lopullinen tekijä.

Millaisia näkemyksiä/kokemuksia teillä on kyseisistä malleista?

jeppe82

Uusi jäsen
Tykkäyksiä
1
Olen hankkimassa tällä viikolla kellon, jota olisi tarkoitus käyttää merellä seilatessa. Vaihtoehtoina ovat tällä hetkellä joko Tissot Seastar tai Longines HydroConquest. Automaattina molemmat.

Haluan kellon, jonka viisarit näkyvät hyvin härärässäkin ja joka kestää vettä ja roiskeita huoletta. Tämän lisäksi ulkokehällä mielellään siirrettävä asteikko navigoinnin avuksi. Hintaeroa kelloilla on jonkun verran, mutta ominaisuudet lienevät aika lähellä toisiaan kuitenkin, ulkonäön ehkä ollessa se lopullinen tekijä.

Millaisia näkemyksiä/kokemuksia teillä on kyseisistä malleista?
Itse ottaisin Hydroconquestin, jos näistä pitäisi valita. Ihan vaan koska ulkonäkö miellyttää enemmän omaa silmää.

Molemmat varmasti hyviä kelloja, joten valitset sitten kumman tahansa, niin et varmaan pety.

Kellouutiset

Jäseniä paikalla

Foorumin tilastot

Keskustelut
8 064
Jäsenet
4 713
Uusin jäsen
MH1
Kellofoorumin luotettavan palvelinalustan toimittaa XetNET – Webhotelli ja virtuaalipalvelimet