Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eli voisi jopa sanoa että tällä hetkellä Sunisen verkkokaupan kampanjan -20% alkaa jo olemaan siitä paremmasta päästä?EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
Itse olen hankkinut käytettynä, kun tarjotut alennusprosentit on luokkaa 10-15% ja uutta vastaavia käytettyjä voi löytää 30-40% välillä.
Vertti sanoi:Eli voisi jopa sanoa että tällä hetkellä Sunisen verkkokaupan kampanjan -20% alkaa jo olemaan siitä paremmasta päästä?EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
Itse olen hankkinut käytettynä, kun tarjotut alennusprosentit on luokkaa 10-15% ja uutta vastaavia käytettyjä voi löytää 30-40% välillä.
Näinpä. Tuo arvonalennus lähentelee 500 euroa ostaessa ja tuhatta euroa vuoden käytön jälkeen. Järkevintä taitaa olla laittaa ostohousut kaappiin ja ostaa tuo vähän käytettynä kun hyvä löytyy.EJL sanoi:Vertti sanoi:Eli voisi jopa sanoa että tällä hetkellä Sunisen verkkokaupan kampanjan -20% alkaa jo olemaan siitä paremmasta päästä?EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
Omien kokemusten perusteella en tuollaisia alennuksia ole saanut AD:ltä, mutta suoraan sanottuna en 20% alennuksella olisi vielä Omegaa itselleni ostamassa. Omega on nostanut hintojaan mielestäni suhteettomasti ja arvonalennus on liian iso.
Huomioi kuitenkin, että nämä on omia ajatuksiani ja monella muulla voi olla eri mielipiteet ja kokemukset.
Edit. Ja alennukset vaihtelee paljon mallien halukkuuden mukaan.
vhild sanoi:En tiedä onko Speedyllä eri prosentit, mutta hakiessani AT:ta ja SMP:tä kaikki liikkeet antoivat lähtökohtaisesti -20%, tasan.
vhild sanoi:Veikkaisin, että suosituimmista malleista joita valmistetaan enemmän, myönnetään suuremmat alet?
EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
JEK sanoi:EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
Kyselin tuossa reilu viikko sitten Speedmasteria ja perus Diver 300 seamasteria niin alennusprosentit alkoi heti 30%. Pitänee harkita. Mitäs olette mieltä Seamaster Diver 300 uusimmasta mallista.

EJL sanoi:JEK sanoi:EJL sanoi:Tuntuu, että varsin nihkeäksi on muuttunut Omegan alennuspolitiikka ellei ole kunnon suhdetta AD:iin.
Kyselin tuossa reilu viikko sitten Speedmasteria ja perus Diver 300 seamasteria niin alennusprosentit alkoi heti 30%. Pitänee harkita. Mitäs olette mieltä Seamaster Diver 300 uusimmasta mallista.
Laitapas YV:llä mistä sait tuollaisia tarjouksia niin saattavat saada uuden asiakkaan.![]()
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.