Tämä on puhdasta spekulaatiota, mutta syitä @W.R.C. mainitsemalle asialle on äkkiseltään kaksi:
1. Voitontavoittelu, eli omat pitää saada pois vaikka kelloa olisi itse käyttänyt.
2. Tunnearvo, josta kukaan ei ole valmis maksamaan mitään.
Kellojen hintaspekulaatioiden määrä on kasvanut viime...