Mikäs tämä sinun kello on? Joo ulkonäkö saa olla militaarinen, esim. field-tyylinen on mieleen, kaipa suklarikin menisi, bezel vaan on turha ja kutistaa pientä kelloa, käyttö ihan arkikäyttöä, jossa kuitenkin olen Seiko Samurain, Seiko 5:n ja Hamilton "Cooperin" saanut ilmeisesti kolhimalla...