Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nappe74 sanoi:Eiks se ole levy... ainakin missä sormukset on... :what
Kellox sanoi:nappe74 sanoi:Eiks se ole levy... ainakin missä sormukset on... :what
Tuotakin termiä olen joskus kuullut.
Ehkäpä joku kelloseppä valaisisi asiaa.
Kellox sanoi:Dodi, nyt ois sellanen kysymys että onko olemassa vertailu taulukkoa keloille (Coil)?
Tahi ylipäänsä onko olemassa erilaisia vertautaulukoita esim stemmeille jne?
Akuollehan noita löytyy mutta muille osille.
Jos sellaisia löytyy netin syvyyksistä niin saiko niihin linkkejä?
Nyt alkaa tuntumaan siltä että koneella menee osien etsimiseen enemmän aikaa kuin itse työhön.
pasiz sanoi:Kellox sanoi:Dodi, nyt ois sellanen kysymys että onko olemassa vertailu taulukkoa keloille (Coil)?
Nyt alkaa tuntumaan siltä että koneella menee osien etsimiseen enemmän aikaa kuin itse työhön.
Stemmit on koneistokohtaisia, ei vaihtokelpoisia. Kelat on toki mitoitettu ajopiirin mukaan, eli samalla induktanssilla oleva kela toki toimii, mekaanisesti se tuskin sopii.
Kyllä se todellisuutta on, että osien etsintä, varsinkin vanhoissa kaliipereissa vie eniten työaikaa ja usein joutuu tilailemaan niitä mitä kummallisimmista paikoista.
-P
arbit sanoi:pasiz sanoi:Kellox sanoi:Dodi, nyt ois sellanen kysymys että onko olemassa vertailu taulukkoa keloille (Coil)?
Stemmit on koneistokohtaisia, ei vaihtokelpoisia. Kelat on toki mitoitettu ajopiirin mukaan, eli samalla induktanssilla oleva kela toki toimii, mekaanisesti se tuskin sopii.
Kyllä se todellisuutta on, että osien etsintä, varsinkin vanhoissa kaliipereissa vie eniten työaikaa ja usein joutuu tilailemaan niitä mitä kummallisimmista paikoista.
-P
Niistäkin voisitte joskus kirjoitella tarinoita. On se yhtä nöyrää ihailua herättävää kuin katsella tutun tahon entisöivän satavuotiaita ja nuorempia autoja. Etsiä osia ja tehdä itse loput.
kanikune sanoi:Oletko huomannut, että kuvia voi liittää suoraan viesteihin ilman ulkoisia kuvapankkeja?
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.