Viimeksi luotua sisältöä käyttäjältä tommi2

  1. T

    Tänään ranteessa!

    Rymy-Seikolla mennään. Pidin jonkun aikaa "Durontapppaja" Casio MTD-1053D-2AVES:ta, mutta mineraalilasi naarmuintui viikossa. Safiirissa ei paljon jälkiä näy, on vain näköjään likainen, hups.
  2. T

    Mitä muita harrastuksia kelloharrastajilla on?

    ^Jep, oli tossa keväällä 8 pyörää kasassa ja 7 runkoa venaamassa osia... Yritän saada fillarit noin neljään.
  3. T

    Ketju pikkukysymyksille

    Mistä saisi ostaa (meiluiten EU-alue) valkoisia 24mm metallirannekkeita? Pala tai mesh. Lumi-camo G-shockin muoviranneke ei vaan istu meikäläisen ranteeseen, mutta koko kellon idea menee jos siihen laittaa vaikka mustan rannekkeen.
  4. T

    Väkivaltaiset kellovarkaudet Euroopassa kasvussa?

    Tulin vaan sanomaan että tämän ketjun ansiosta minulla on ollut Luminox ranteessa Lontoossa käydessäni ja on varmaan se tai joku G-Shock jatkossakin. Riski ei varmaan oikeasti jollain Tudorilla ranteessa ole tilastollisesti merkittävä, mutta ajatus on takaraivossa kuitenkin.
  5. T

    Blancpain

    Saattaa hyvinkin olla noin. Itselle kävi Lontoossa niin että Swatch-liikkeessä oli muutama ihminen niin ovella oli muotitalojen tapaan portsari, joka ehdotti että jonota tässä. En jonottanut, mutta tuli mieleen että vähän nyt etsitään jotain "tämä on oikeasti vähän luksusta"-henkeä.
  6. T

    Blancpain

    Mikä logiikka noissa on että eivät myy netissä vaan niitä täytyy jonottaa ja vain harvoista paikoista saa edes (oletan tässä olevan sama kuin Omegassa)? Noita Moonswatcheja tiedän ainakin 3 tyyppiä jotka olisivat ostaneet, mutta kun ei ollut tarjolla. Nyt noita saisi yksityisiltä "halvalla" (=...
  7. T

    Minkälainen suhtautuminen teillä on G-shock kelloihin?

    Olen omistanut 4 G-shockia, yhden saanut rikki, itse huoltamalla :D . Mielestäni erittäin kestävä, jostain syystä saan rikki paljon kelloja, varsinkin mekaanisia, G-shockeja käyttämällä en ole hajoittanut tosiaan yhtään ja 90-luvulta asti ollut moisia. MInulle nuo ovat rymy- ja arkikelloja...
  8. T

    Ketju pikkukysymyksille

    Mulla on juurikin tuo Luminox... yhden Luminoxin olen hajottanut, niin jotenkin tota varoo. Kai se on vaan käytettävä. Kyllä moni valmistaja lupaa tuon 10 vuotta, esim. MWC ja Casio.
  9. T

    Ketju pikkukysymyksille

    Mikäs tämä sinun kello on? Joo ulkonäkö saa olla militaarinen, esim. field-tyylinen on mieleen, kaipa suklarikin menisi, bezel vaan on turha ja kutistaa pientä kelloa, käyttö ihan arkikäyttöä, jossa kuitenkin olen Seiko Samurain, Seiko 5:n ja Hamilton "Cooperin" saanut ilmeisesti kolhimalla...
  10. T

    Ketju pikkukysymyksille

    Tarvitisin kvartsi-käyttökellon. Vaatimukset: - erittäin kestävä - 10v patteri tai solar - viisarit, säätö nupista - leveys 38-41 - plussaa: ei päivämäärää, viikonpäivää, tritiniumputket. Tuleeko mitään mieleen?
  11. T

    Sijoituskello?

    Nostellaas vanhaa aihetta. Jos olisi nyt 5000-10000€ käyttää kelloon, jonka toivoisi vähintään pitävän arvonsa inflaatio huomioon ottaen, mikä olisi raadin suositus(kset)? Mistä ostaisit sen/ne?
  12. T

    Väkivaltaiset kellovarkaudet Euroopassa kasvussa?

    Kuinkahan kelloryöstöjen määrä suhteutuu yleisiin ryöstöihin, meinaan näistä uutiisista tulee heti fiilis, että arvokellon kantaja on poikkeuksellisessa vaarassa. Onko kello lähtenyt lompakon ja korujen ryöstön yhteydessä, vai ollut liipaiseva tekijä? Jos jollakin on tilastoa esim. Pariisista...
  13. T

    Seiko

    Tuli kuitenkin hankittua kun sai -25% . Jotenkin alkoi kiehtomaan ja eihän tosiaan järkiasioilla sitten ole mitään vaikutusta enää :D
  14. T

    Seiko

    Mitä mieltä olette tästä Captain Willard remakesta SPB153J1 ? Toki varmaan "elokuvalisää", mutta onko hintansa arvoinen?
  15. T

    Mekaanisen kellon kestävyys (iskut ja tärinä)

    Mun mielestä ei. Kyseinen kello jostain syystä ei löydä ranteeseen enää, en ole viimeaikoinan tarkkaillut, joten ihan varmasti en pysty sanomaan
Back
Ylös