Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
chevybm sanoi:ostin kesällä vaimolle Longinesin aamulahjaksi, hinta oli laatukello.fi'ssä noin 1400€ maksoin aleksanterinkadulla kivijalkakaupassa 1100€ samasta kellosta! kivijalkakaupassa on melkein aina halvempa sanoisin!
Mikä vika?Nissilä sanoi:TAAS on meikäläisen Hydroconquest rikki, eihän siitä kauaa ole kuin se oli huollossa.
Ostin see Laatukelloilta ja se meni, silloin ensimmäisen kerran, Ruotsiin huoltoon.
Alkaa mennä hermot, pitäisiköhän se lähettää Suomi-huoltoon.
Olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä, eli en ole kaatunut kännissä sen kanssa. ARGH!
aytacsen sanoi:Hieno valinta :goodjob
En ymmärrä miksi sen myynti ei ollut odotuksien mukaan. Minun mielestä melkein kaikki on kohdallaan tässä mallissa.
Seurava versiossa olisi kiva saada indeksit numeroiden sijaan ja "korotettuna".
![]()
tumpsi sanoi:Mikä vika?Nissilä sanoi:TAAS on meikäläisen Hydroconquest rikki, eihän siitä kauaa ole kuin se oli huollossa.
Ostin see Laatukelloilta ja se meni, silloin ensimmäisen kerran, Ruotsiin huoltoon.
Alkaa mennä hermot, pitäisiköhän se lähettää Suomi-huoltoon.
Olen pitänyt sitä kuin kukkaa kämmenellä, eli en ole kaatunut kännissä sen kanssa. ARGH!
aytacsen sanoi:Hieno valinta :goodjob
En ymmärrä miksi sen myynti ei ollut odotuksien mukaan. Minun mielestä melkein kaikki on kohdallaan tässä mallissa.
Seurava versiossa olisi kiva saada indeksit numeroiden sijaan ja "korotettuna".
![]()
Pitää 99,99% paikkansa minkä tahansa mekaanisen kellon kohdalla, joten miksei tämänkin.ds sanoi:Olen törmännyt mielipiteeseen, että tätä käyttävästä ainakin tietää, että henkilö ei harrasta sukellusta.
tumpsi sanoi:Pitää 99,99% paikkansa minkä tahansa mekaanisen kellon kohdalla, joten miksei tämänkin.ds sanoi:Olen törmännyt mielipiteeseen, että tätä käyttävästä ainakin tietää, että henkilö ei harrasta sukellusta.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.