Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
ds sanoi:Rupesin miettimään ja kiinnosti, että Longines tuntuu kohtuu alhaalle arvostetulta merkiltä. Johtuuko tuo jumittamisesta Rolleen, Pannuun ja Omppuun vai mistä?
Mä olen myös todennut tuon Heritage-puolen erinomaisen kiinnostavaksi ja saattaa olla, notta pysyn merkin parissa enemmänkin. Hydroa en tosin ainakaan toistaiseksi ole laittamassa kiertoon, sen verran tyytyväinen olen tähän ollut.Maira sanoi:Mun korvaan Longinesilla on sellainen positiivinen heritage-klangi. Sitten on tietty HydroConquestit, jotka ovat aikalailla kuumaa tavaraa ja jos sellaisesta haluaa eroon päästä, niin aivan kuten arbit totesi, se ei tuota ongelmia.
Höpöjähän mä tuossa puhuin. Vaihteluväli oli tosiaan 20s, joten huoltoon meni. Hyvää duunia tekivät, sillä nyt heitto on 2-3s/d. Ja samanmoinen matkakotelo tuli tosiaan kaupan päälle.ds sanoi:Meinasin viedä HC:n huoltoon, kun vaihteluväli oli yli 15s/d, mutta osoittautui, että kyse oli siitä, että veto hyytyi. Kun vetää tuon täyteen pari kertaa kuukaudessa, heitto näyttää olevan +/-3-5s/d. Eli hyvin pelittää.![]()
Puustjärvellä ei ollut kelloa sillä hetkellä hyllyssä. Lupasivat ilmoittaa kun kelloa on taas saatavilla. Hinnaksi kertoivat 925€.ML 112 sanoi:Eiköhän ton alle 800€:lla saa Puustjärveltä.
Minnan Timanttisilta ei kyseistä kelloa saanut edes tilaamalla.Maks sanoi:Sain hc:n edellisestä mallista paremman hinnan kauppakeskus minnassa olevasta kellokaupasta kuin puustjärveltä. Niillä ei tosin ollut hyllyssä, eikä taida olla nykyisinkään, mutta tilaavat.
Vayrymat sanoi:Onko tulossa punainen paholainenVakavasti harkinnut kertaalleen hukkaamaani hankkimista takaisin... Voih
![]()
Suninen tarjosi vielä kaupan päälle PVR:n NATO-ranneketta kun kyselin tiukkaa hintaa. Hetken näytti jo siltä, että kello lähtee tilaukseen Suniselta. Paikallisen Timanttisten tarjouksen odottelu kuitenkin kannatti. Heidän tarjous oli tismalleen sama 872€. Sain hinnan tingattua vielä 850 euroon, joten Hydroconquest lähti tilaukseen Timanttisilta.varonen sanoi:Tällä hetkellä edullisin taitaa vielä olla tuo Kelloliike Sunisen verkkokaupan -20 prosentin alennuksen jälkeen 872€, 41mm mallista. Odottelen vielä paikallisen Timanttisten yhteydenottoa, että onko heidän kauttaan mahdollista tilata kelloa.
varonen sanoi:Suninen tarjosi vielä kaupan päälle PVR:n NATO-ranneketta kun kyselin tiukkaa hintaa. Hetken näytti jo siltä, että kello lähtee tilaukseen Suniselta. Paikallisen Timanttisten tarjouksen odottelu kuitenkin kannatti. Heidän tarjous oli tismalleen sama 872€. Sain hinnan tingattua vielä 850 euroon, joten Hydroconquest lähti tilaukseen Timanttisilta.varonen sanoi:Tällä hetkellä edullisin taitaa vielä olla tuo Kelloliike Sunisen verkkokaupan -20 prosentin alennuksen jälkeen 872€, 41mm mallista. Odottelen vielä paikallisen Timanttisten yhteydenottoa, että onko heidän kauttaan mahdollista tilata kelloa.
Kellofoorumi on Tyyliniekan ylläpitämä kelloaiheinen yhteisö, joka tavoittaa kuukausittain jopa kaksikymmentä tuhatta vierailijaa.